højstol. hvor længe bruger eller brugte i

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.515 visninger
13 svar
4 synes godt om
6. marts 2013

Mor1012

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2013

K&S

Mor1012 skriver:

Vi har en Trip Trap højstol - Anton er 2½ år og vi regner med at bruge den mange år endnu

Anmeld

6. marts 2013

emsaroto

K&S skriver:

Vi har en Trip Trap højstol - Anton er 2½ år og vi regner med at bruge den mange år endnu

Helt magen til er det her hjemme  
Oskar er 2,5 og har trip trap. 

Anmeld

6. marts 2013

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

vi har også en trip trap stol (fra da jeg var lille faktisk) - 

Da hun var 1 år og 7 mdr ca kom hun over i den (uden bøjle) da jeg sys hun sad dumt i den lukkede højstol vi havde.   (og hun blev 2 i mandags) 

Anmeld

6. marts 2013

Nemesis

vi har trip trap og den store brugte sin til han ca 11 år. Lillebror er nu 6 år bruger stadig sin. Lillesøster bruger også trip trapp og regner med de skal bruge dem i mange år fremover endnu.

Anmeld

6. marts 2013

DitteFisk

Vi har en babydan, ligesom en tripp trapp, og min søn er 5 og sidder på den endnu  Den fodstøtte der er på sådan en stol er super god alle for børn der ikke kan nå gulvet med fødderne endnu.

Anmeld

6. marts 2013

Stumpen

Mine piger har/har haft nogle billige kopier a la trip trap.. M sad på den til hun var lidt over 6 år og V er3,5 og skal ikke af hendes foreløbelig...

Anmeld

6. marts 2013

2babygirls

Mor1012 skriver:

Min datter er knap 2,5 og bruger stadig hendes. Regner med at der går mange år før vi pakker den væk. Planen er at hun skal have den når hun en dag selv får børn.

Anmeld

6. marts 2013

Mor1012

Tusinde tak for svar

jamen så beholder vi vores lidt endnu, jeg troede man skiftede til alm stol ved 2 års

Anmeld

6. marts 2013

Maja88

Vi har en leander og den skal bruges i maaaaange år endnu.. hun er 2

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.