Hvor store er jeres 21 mdr?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2013

NessaXenia

82 cm og 10 kg  (22mdr)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2013

Dorthe1986

michelledam skriver:

Med højde og vægt.

Isabella har altid været stor af sin alder. Det siger lægen. Men det synes jeg nu ikke.

Hun er nu 81 cm og vejr 10,5 kg

Nu er min søn godt nok 22 måneder, men tænker det går alligevel men når jeg prøver at måle ham herhjemme er han 86 cm og når han står på vægten, siger den 13 kg

Anmeld

6. marts 2013

vitapigen

Ved ikke hvor høj min datter er. Vil nok skyde på 88 cm da hun lige er hoppet i str. 92, men stadig er lidt for stort. Og så vejer hun 15 kg. Hun bliver 20 mdr. lige om lidt

Hun har fra start af fulgt sin helt egen kurve langt over normalen

Anmeld

6. marts 2013

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
michelledam skriver:

Med højde og vægt.

Isabella har altid været stor af sin alder. Det siger lægen. Men det synes jeg nu ikke.

Ved godt drenge er lidt større end piger i gennemsnit. Men Cebastian er jo født samme dag som Isabella :-) han vejer 12,4 og har endda tabt sig lidt pga sygdom, og er 89 cm.

Anmeld

6. marts 2013

Mother-love

Det jeg så bare synes er ret underligt er at hun bruger str 92 i tøj. Vi tørre vores tøj. Men hvis jeg giver hende str 86 på som ikke er tørret er det for lille. Og det fatter jeg virkelig ikke når hun kun er 81 cm høj

Hun har altid lagt højt på div kurver men efter hun er begyyndt at gå er der ikke sket ret meget hverken på højden eller vægten.

Hun har også altid spistmeget. Virkelig som en hest men det gør hun heller ikke mere. Vi ved simpelthen ikke hvad vi skal gøre. Vi forsøger at give hende alt muligt. Hun får stadig sødmælk ( vi andre drikker skummet) og hun får stadig en ordentlig klat smør i hendes havregrød. Hun har i en periode på ca 2 mdr ikke ville spise hverken kød eller sovs.
Efter hun har været syg den sidste mdr gider hun nærmest slet ikke spise noget. Hun vil ikke spise aftensmad. Hvis vi er heldig kan vi få noget yoghurt eller noglefåkartofler i hende uden noget. Jeg synes det er ved atvære retfrustrende.
Nogen råd til h advikan gøre?

Anmeld

6. marts 2013

lulle23

90 cm og 13 kg 24 mdr.

Anmeld

6. marts 2013

dola

michelledam skriver:

Det jeg så bare synes er ret underligt er at hun bruger str 92 i tøj. Vi tørre vores tøj. Men hvis jeg giver hende str 86 på som ikke er tørret er det for lille. Og det fatter jeg virkelig ikke når hun kun er 81 cm høj

Hun har altid lagt højt på div kurver men efter hun er begyyndt at gå er der ikke sket ret meget hverken på højden eller vægten.

Hun har også altid spistmeget. Virkelig som en hest men det gør hun heller ikke mere. Vi ved simpelthen ikke hvad vi skal gøre. Vi forsøger at give hende alt muligt. Hun får stadig sødmælk ( vi andre drikker skummet) og hun får stadig en ordentlig klat smør i hendes havregrød. Hun har i en periode på ca 2 mdr ikke ville spise hverken kød eller sovs.
Efter hun har været syg den sidste mdr gider hun nærmest slet ikke spise noget. Hun vil ikke spise aftensmad. Hvis vi er heldig kan vi få noget yoghurt eller noglefåkartofler i hende uden noget. Jeg synes det er ved atvære retfrustrende.
Nogen råd til h advikan gøre?

Synes at have læst at deres vækst ikke er så voldsom mere når de nærmer sig de 2 år, så de skal ikke bruge så mange byggeklodser(mad)  til at bygge kroppen mere.

Hun lyder sund og rask, og ang tøj så bruger min søn(11 mdr) alt fra 80 til 92 i tøjstrørrelser alt afhængig af mærket..

Han vejer nok 12-13 kg og er 75 cm tror jeg...

Anmeld

6. marts 2013

2babygirls

michelledam skriver:

Med højde og vægt.

Da Madeleine var 2 blev hun målt til 11.9kg og 85,5 cm

Anmeld

16. marts 2013

anjamichell@gmail.com

Happiness skriver:

Lukas er snart 20 mdr. Og han er ca. 87 lang og 14 kg... Men han er også et par kurver over "normalen"

Også her :-)

Anmeld

16. marts 2013

Nea85

Min datter er 22½ måned og hun blev i onsdags målt og vejet til 82 cm og 13 kg. Hun er en robust lille en, men her på det sidste er hun begyndt at spise mindre i løbet af dagen. Hun bruger forresten også str. 92 i tøj, men det afhænger også meget af mærket..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.