Afstemning - pigenavn med L

Spring til sidste ulĂŠste indlĂŠg
FÞlg denne trÄd

6. marts 2013

sne190810

Jeg kan lide dem begge ��

Anmeld

KÞb et abonnement pÄ Vores BÞrn

Magasinet til dig med bÞrn pÄ 0-12 Är

Priser fra 149 kr.

6. marts 2013

maryjane

K&S skriver:

Men du beder om andres mening, sÄ kan du vel ogsÄ respektere at ikke alle kan lide de navne, du spÞrger om - istedet for at blive fornÊrmet

Tror mere det er fordi at hun egentlig ikke svarede pÄ hvad TS bad om som var en vurdering af HVILKEN af disse navne man synes lÞd bedst... Synes egentlig ogsÄ det er liiiiidt flabet bare at sige man ikke bryder sig om nogen af dem, nÄr det slet ikke er det der bliver spurgt om. + at TS nok godt kan lide de navne
HÄber det gav mening.

Til TS: Jeg kan bedst lide Lucca.

Anmeld

6. marts 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg har stemt blankt.

Lugia - er ikke mig

Lucca - er for mig et drengenavn, da vores dreng hedder Luka

Anmeld

6. marts 2013

EmilieKB

hvordan laver man sÄdan en afstemning?

Anmeld

6. marts 2013

Trouble

EmilieKB skriver:

hvordan laver man sÄdan en afstemning?

lol

Anmeld

6. marts 2013

Trouble

maryjane skriver:

Tror mere det er fordi at hun egentlig ikke svarede pÄ hvad TS bad om som var en vurdering af HVILKEN af disse navne man synes lÞd bedst... Synes egentlig ogsÄ det er liiiiidt flabet bare at sige man ikke bryder sig om nogen af dem, nÄr det slet ikke er det der bliver spurgt om. + at TS nok godt kan lide de navne
HÄber det gav mening.

So true

Anmeld

6. marts 2013

Kløver

maryjane skriver:

HÄber det gav mening.

Hvordan kan det være flabet, jeg sagde da hverken navnene var grimme eller noget, jeg skrev blot at jeg havde svaret blankt, fordi de ikke var mig ???? Jeg vil ikke kaldes flabet for at svare en tråd, og har holdt en pæn tone

Anmeld

6. marts 2013

Kløver

maryjane skriver:

HÄber det gav mening.

Hvordan kan det være flabet, jeg sagde da hverken navnene var grimme eller noget, jeg skrev blot at jeg havde svaret blankt, fordi de ikke var mig ???? Jeg vil ikke kaldes flabet for at svare en tråd, og har holdt en pæn tone

Anmeld

6. marts 2013

maryjane

Maja84 skriver:

Hvordan kan det vÊre flabet, jeg sagde da hverken navnene var grimme eller noget, jeg skrev blot at jeg havde svaret blankt, fordi de ikke var mig ???? Jeg vil ikke kaldes flabet for at svare en trÄd, og har holdt en pÊn tone

Nej, men det kan da sagtens vĂŠre at jeg er vildt nĂŠrtagende men jeg ville synes det var lidt smĂ„ irriterende og urelevant i forhold til hvad trĂ„den egentlig handlede om, hvis det var mig der havde oprettet den. Det er muligt at flabet er forkert ordvalg! Uanset hvad var det ikke ment som et angreb, men mere en lille kommentar til hvorfor TS evt skrev som HUN gjorde hvilket en del begyndte at klandre hende for. Sorry. 

Anmeld

6. marts 2013

Kløver

Nej, men det kan da sagtens vĂŠre at jeg er vildt nĂŠrtagende men jeg ville synes det var lidt smĂ„ irriterende og urelevant i forhold til hvad trĂ„den egentlig handlede om, hvis det var mig der havde oprettet den. Det er muligt at flabet er forkert ordvalg! Uanset hvad var det ikke ment som et angreb, men mere en lille kommentar til hvorfor TS evt skrev som HUN gjorde hvilket en del begyndte at klandre hende for. Sorry. 

Synes da folk ofte svarer sĂ„dan, og flere andre har da ogsĂ„ svaret de ikke synes om dem. Jeg har intet negativt skrevet om navnene, gjorde bare opmĂŠrksom pĂ„ jeg havde stemt blankt, derfor blev jeg ogsĂ„ bare sĂ„dan lidt. Det er da langt fra alle som synes om mine ungers navne, og vi kan jo ikke alle vĂŠre lige begejstrede for de samme navne, men ville da ogsĂ„ vĂŠre kedeligt  

NĂ„r man svarer er man jo altsĂ„ ogsĂ„ med til at oppe trĂ„den sĂ„ andre kan give deres svar og mening, og synes da ikke svaret er urelevant, jeg svarede i forhold til navnene og afstemningen, det er vel fair nok man ikke synes det ene er pĂŠnere end det andet og derfor stemmer blankt, som jo er en mulighed  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

GĂ„ til forsiden

Gratis eksperthjĂŠlp

Det er gratis at sĂžge hjĂŠlp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.