Nej, men det kan da sagtens vÊre at jeg er vildt nÊrtagende men jeg ville synes det var lidt smÄ irriterende og urelevant i forhold til hvad trÄden egentlig handlede om, hvis det var mig der havde oprettet den. Det er muligt at flabet er forkert ordvalg! Uanset hvad var det ikke ment som et angreb, men mere en lille kommentar til hvorfor TS evt skrev som HUN gjorde hvilket en del begyndte at klandre hende for. Sorry.
Synes da folk ofte svarer sÄdan, og flere andre har da ogsÄ svaret de ikke synes om dem. Jeg har intet negativt skrevet om navnene, gjorde bare opmÊrksom pÄ jeg havde stemt blankt, derfor blev jeg ogsÄ bare sÄdan lidt. Det er da langt fra alle som synes om mine ungers navne, og vi kan jo ikke alle vÊre lige begejstrede for de samme navne, men ville da ogsÄ vÊre kedeligt
NÄr man svarer er man jo altsÄ ogsÄ med til at oppe trÄden sÄ andre kan give deres svar og mening, og synes da ikke svaret er urelevant, jeg svarede i forhold til navnene og afstemningen, det er vel fair nok man ikke synes det ene er pÊnere end det andet og derfor stemmer blankt, som jo er en mulighed 
Anmeld