Er jeg mon gravid, eller hvad sker der?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.081 visninger
10 svar
0 synes godt om
6. marts 2013

Anonym trådstarter

Hej piger

Jeg har oprettet tråden som anonym, da jeg har et par kollegaer der er medlemmer herinde på baby.dk - håber i vil give jer tid til at svare mig alligevel.

Jeg er pt skrup hamrende frusstreret over ikke at kunne få vished om hvorvidt jeg er gravid eller ej. I følge terminsberegneren her på denne side skulle jeg (hvis jeg er gravid) være 5+0 i dag - dvs jeg er gået minimum en uge over tid... Min cyklus er normalt på 31/32 dage og den har været regelmæssig siden jeg stoppede med at amme min søn i starten af 2012.

Sagen er den at jeg har taget nu 3 graviditetsteste, der alle har været bragende negative - ikke den mindste antydning af noget..  Sidste test jeg tog var i søndags.

Jeg har ingen gener som i første graviditet, hvor jeg havde kvalme og meget ømme bryster. Jeg har været meget træt, men det kan jo skyldes tusindvis af andre ting...

Det hører med til historien at vi prøver at blive gravide og har besluttet os for at det kommer når det kommer. Jeg tænker da på det og glæder mig til at stå med den positive test, men det er ikke noget jeg synes der påvirker mig sådan psykisk.

Jeg plejer at have styr på / kunne mærke ægløsning og vi skulle helt sikkert være dækket ind med sex i de dage . Desuden er jeg 99% sikker på at jeg oplevede implantatblødning (meget meget lille plet frisk blod og lidt størknet i trusseindlægget - undskyld detaljerne ) en uges tid før forventet mens og troede det måske var mens der kom tidligt...

Nå, men sagen er nu den at jeg helst ikke vil dunke mig selv i hovedet med flere negative teste, men jeg har også bare brug for en afklaring efterhånden...

Hvad tror i og har i nogle gode råd?

På forhånd tak fra den frustrerede mor...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2013

EmilieKB

Jeg havde det på samme måde inden jeg blev gravid, men der gik lige et par uger først testen viste positiv... det er bare at vente Tag en test om en uge og hvis den er negativ må du gå ud fra det

Anmeld

6. marts 2013

Anonym trådstarter

EmilieKB skriver:

Jeg havde det på samme måde inden jeg blev gravid, men der gik lige et par uger først testen viste positiv... det er bare at vente Tag en test om en uge og hvis den er negativ må du gå ud fra det

Puhaa... synes du virkelig at jeg skal vente en hel uge endnu med at teste?? Hvornår kunne du teste positiv?

Men dejligt at høre der er andre der har oplevet det samme -og som faktisk endte med en positiv test. Tak for svar

Anmeld

6. marts 2013

EmilieKB

Jeg testede hver dag. Kunne slet ikke vente - de har 2 graviditetstest i Lidl for 39 kr

Anmeld

6. marts 2013

Anonym trådstarter

EmilieKB skriver:

Jeg testede hver dag. Kunne slet ikke vente - de har 2 graviditetstest i Lidl for 39 kr

Hehe... nej, det kan være svært at lade værre, men jeg vil helst bare gerne prøve at tænke på alt muligt andet, for så bilder jeg mig ind at min krop snart giver mig besked på den ene eller den anden måde...

Men kan du huske hvor langt du var henne den dag du stod med den positive test?

Anmeld

6. marts 2013

EmilieKB

jeg tror jeg var ca 14 dage henne

Anmeld

6. marts 2013

Anonym trådstarter

Er der slet ingen andre der har oplevet det samme, som har et godt råd til mig? Jeg er virkelig ved at gå ud af mit gode skind over ikke at kunne få en afklaring...

Anmeld

7. marts 2013

Anonym trådstarter

Nu har jeg besluttet mig for at prøve en anden type test i morgen og så må vi se hvad resultat den giver mig. Der er stadig ingen tegn på mens og jeg har aldrig nogensinde oplevet at gå så mange dage over (med undtagelse af min sidste graviditet altså), -i dag 9 dage over tid

Anmeld

7. marts 2013

Tulipan

Anonym skriver:

Nu har jeg besluttet mig for at prøve en anden type test i morgen og så må vi se hvad resultat den giver mig. Der er stadig ingen tegn på mens og jeg har aldrig nogensinde oplevet at gå så mange dage over (med undtagelse af min sidste graviditet altså), -i dag 9 dage over tid

Held og lykke Kender godt frustrationen ved at gå over tid og blive ved med at teste negativt.  For at du snart tester positivt

Anmeld

7. marts 2013

Anonym trådstarter

Anonym23 skriver:

Held og lykke Kender godt frustrationen ved at gå over tid og blive ved med at teste negativt.  For at du snart tester positivt

Tak  Jeg håber virkelig at jeg snart står med en positiv test..

Held & Lykke til dig også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.