Hvor kan jeg mon sælge mit guld efter nye gulds priser?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

575 visninger
6 svar
1 synes godt om
6. marts 2013

Anonym trådstarter

Jeg har et armbånd jeg har arvet for 14 år siden. Det er blevet vurderet til at være 18 karat rent guld og vejer 30g. Men hvor finder man mon et sted der vil købe efter nye gulds priser? og er det muligt? da det jo som sagt er et smykke jeg fik for 14 år siden, efter gammel gulds priser vil jeg max kunne få 800 kr for det. Det er den lokale guldsmed der har vurderet det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2013

Misscbn

Anonym skriver:

Jeg har et armbånd jeg har arvet for 14 år siden. Det er blevet vurderet til at være 18 karat rent guld og vejer 30g. Men hvor finder man mon et sted der vil købe efter nye gulds priser? og er det muligt? da det jo som sagt er et smykke jeg fik for 14 år siden, efter gammel gulds priser vil jeg max kunne få 800 kr for det. Det er den lokale guldsmed der har vurderet det

gå ind på google og skriv guldpriser 2013 og så kommer dagsprisen frem på guld så kan du finde prisen der

Anmeld

6. marts 2013

UnderCover37

Anonym skriver:

Hvis du bor i nærheden af Aabenraa så har Lasse Petersen der er antikvar en meget berømt butik dernede hvor du helt sikkert får den høje dagspris / eller denvurderede pris hvis smykket ikke skal smeltes om.

Han er 3. Generation i butikken og har et utroligt godt ry - og så er han megrt behagelig at handle/snakke med.

Han har også deltaget i en program-serie i tv.

Butikken ligger på Nørreport 16, 6200 Aabenraa

Anmeld

6. marts 2013

Kamillaaa91

Anonym skriver:

http://www.vitusguld.dk/Guldpriser/Guldpriser.htm? gclid=CNemgrLo57UCFcF6cAodJnoAWw

Anmeld

6. marts 2013

Anonym trådstarter

Kamillaaa91 skriver:

http://www.vitusguld.dk/Guldpriser/Guldpriser.htm? gclid=CNemgrLo57UCFcF6cAodJnoAWw

tak for linket har netop aftalt en tid med dem at jeg skal derind i eftermiddag

Anmeld

6. marts 2013

Kamillaaa91

Anonym skriver:

det var skam så lidt, held og lykke med det håber du får en god pris

Anmeld

6. marts 2013

Kamillaaa91

Anonym skriver:

det var skam så lidt, held og lykke med det håber du får en god pris

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.