Fodtøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.132 visninger
13 svar
2 synes godt om
6. marts 2013

Moar2011

Storm skal have nye inde sko (hjemmesko) og uden dørs sko..

hvilken nogen vil i anbefale? gerne med billede..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2013

Asta&Alfred

Storms-Mor skriver:

Storm skal have nye inde sko (hjemmesko) og uden dørs sko..

hvilken nogen vil i anbefale? gerne med billede..

Jeg kan varmt anbefale hjemmesko og sko fre danaske Petit Nord Copenhagen. De laver de skønneste skindsko, som er rigtig gode for børnenes fødder og samtitdig er rigtig fine i designet.

Et par oplagte hjemmesko kunne være dem med velcro, som fås i flere fine farver;

http://astaogalfred.dk/shop/petit-nord-hjemmesko-827p.html

Et par fine forårssko, som kan bruges udendøres er deres prewalker sko som har en god tyk gummisål og dertil er designet så de støtter godt op om deres ankler. De fås ligeledes i flere fine farver;

http://astaogalfred.dk/shop/petit-nord-sko-926p.html

Håber du kan bruge det som lidt inspiration

Anmeld

6. marts 2013

Moar2011

Asta&Alfred skriver:

Jeg kan varmt anbefale hjemmesko og sko fre danaske Petit Nord Copenhagen. De laver de skønneste skindsko, som er rigtig gode for børnenes fødder og samtitdig er rigtig fine i designet.

Et par oplagte hjemmesko kunne være dem med velcro, som fås i flere fine farver;

http://astaogalfred.dk/shop/petit-nord-hjemmesko-827p.html

Et par fine forårssko, som kan bruges udendøres er deres prewalker sko som har en god tyk gummisål og dertil er designet så de støtter godt op om deres ankler. De fås ligeledes i flere fine farver;

http://astaogalfred.dk/shop/petit-nord-sko-926p.html

Håber du kan bruge det som lidt inspiration

1000 tak og de kan sagtens bruges til en lille gut på 2år ?

Anmeld

6. marts 2013

Asta&Alfred

Storms-Mor skriver:

1000 tak og de kan sagtens bruges til en lille gut på 2år ?

Det var skam så lidt:-) Prewalker skoene er designet til at være barnets første rigtige sko, så de er målrettet netop til sådan en lille fyr som din dreng på 2 år. Og hjemmeskoene kan bruges helt ned fra før de er knap et år og frem. De har i øvrigt også en god skridsikker bund.

Vi har indtil d. 1. marts 2013 kørt med 10 % på hele sortimentet i web-shoppen for brugerene på baby.dk. Hvis det har interesse, vil jeg gerne gå ind manuelt og give dig 10 %, du kan da bare skrive baby.dk i kommentarfeltet ved check-ud, så skal jeg efterfølgende regulere prisen:-)

Hav en god dag

Anmeld

6. marts 2013

modesty

Bruger man hjemmesko om sommeren...? Det virker da ikke umiddelbart nødvendigt.

Anmeld

7. marts 2013

Moar2011

modesty skriver:

Bruger man hjemmesko om sommeren...? Det virker da ikke umiddelbart nødvendigt.

det er en sko, som skal bruges som hjemmesko , som han kan rende rundt i inden for i vuggestuen ?

Anmeld

7. marts 2013

modesty

Storms-Mor skriver:

det er en sko, som skal bruges som hjemmesko , som han kan rende rundt i inden for i vuggestuen ?

Okay, ja måske det er meget godt i vuggeren. Jeg tænker bare at det bliver varmt, men det er sikkert OK.

Anmeld

7. marts 2013

Moar2011

modesty skriver:

Okay, ja måske det er meget godt i vuggeren. Jeg tænker bare at det bliver varmt, men det er sikkert OK.

Det bare alm sko jeg havde tænkt

Anmeld

7. marts 2013

modesty

Storms-Mor skriver:

Det er sikkert fint. 

Anmeld

7. marts 2013

Leneur

Storms-Mor skriver:

Jeg har nu altid bare givet Silje sandaler på et par måneder før sommeren sætter ind, så har hun nemlig gået dem lidt til inden det er med bare fødder og hun har aldrig haft en vabel. Tror også en lukket sko indenfor om sommeren giver meget varme fødder og sure tæer....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.