Mødregruppe for 22-30 år I København 2013

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

308 visninger
4 svar
0 synes godt om
6. marts 2013

EmilieKB

Jeg har en veninde der har været "uheldig" at komme i en mødregruppe hvor kvinderne er over 30 år, og hun selv er 23. Det er selvfølgelig ikke noget man selv kan bestemme - men hvor fedt ville det være at komme sammen med en flok kvinder som er samme sted i livet, som en selv? Jeg skal føde i september og ville høre om der var nogen der var friske på at lave en mødregruppe i alderen 22-30 år med 2013 børn? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2013

AlberteSophie

Hm, jeg er selv 21, er plantet i en mødregruppe med kvinder fra 34, det fungere godt 

Man kan i min kommune selv vælge om man vil i "ung mødre gruppe" eller ganske alm mødregruppe

Anmeld

6. marts 2013

Kay

jeg er 25 og alle andre i min mødregruppe er over 30... men det fungere nu meget godt... men kan godt forstå hvis man ik føler man er samme sted i livet som de andre at man har brug for noget andet også

Anmeld

6. marts 2013

Frejsmor

I min mødregruppe er jeg også den yngste(22 da vi startede) og alle de andre er 30+ og det har bare fungeret rigtig fint, de er nogle skønne damer jeg nyder at bruge tid med og aldersforskellen den mærker vi slet ikke.. Vi mødes stadig en gang om måneden ca, og vores børn er nu snart 1½år gamle..

Så jeg tror ikke nødvendigvis det behøver at være en skidt ting at være i en gruppe med stor aldersforskel..

Men det er altid rart at have flere skønne mødre at snakke med, så jeg vil da gerne være med i en lille mødregruppe, hvis det er..

Anmeld

6. marts 2013

modesty

I min gruppe er vi fra 27-40 og det har fungeret super. Vi snakker om alt fra børn til parforhold, sex, jobs, musik, mode o.s.v.

Jeg har nu også mange venner der er både yngre og ældre end mig selv i den "virkelige verden". For mig at se er alder bare et tal - det handler meget mere om man deler interesser og har kemi sammen. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.