skadestuen? skade i knæet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.337 visninger
5 svar
2 synes godt om
6. marts 2013

Anonym trådstarter

Jeg faldt i går over et trin der var for højt. Jeg røg med fuld knald lige ned på mit ene knæ på et hårdt betongulv. Og jeg kan ikke finde ud af om jeg skal køre på skadestuen i dag.

Jeg kørte selv bilen hjem i går efter faldet selv om jeg havde vældigt ondt i knæet. Men jeg skulle jo hjem og hente børn.

I nat har jeg ligget med frosne ærter på knæet og her til morgen kan jeg hverken bøje eller strække benet uden store smerter. Jeg er ikke hævet og der er ikke andet end små skrammer at se. Jeg har meget ondt når jeg støtter på benet, men kan godt gå lidt. Jeg er øm i benet ca. 20 cm både over og under knæet. Det gør ondt hvis jeg sidder på en almindelig stol. Jeg skal helst have benet oppe i sofaen.

Det føles som om mit knæ er hævet inden i selv om jeg ikke kan se noget. En i mellem føles det som om der kravler myrer inde i mit knæ, det er som om der er noget uro der dog ikke gør ondt.

Hmm nå jeg tager nok på skadestuen alligevel. Nu når jeg sidder og skriver kan jeg godt se det ikke lyder helt ok

Har du prøvet noget lignende? hvad var der galt med dit knæ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Ja, det lyder ikke godt, men jeg vil mene, at du skal gå til egen læge og ikke på skadestuen.

God bedring

Anmeld

6. marts 2013

booster_88

Helt klart et smut omkring skadestuen. For omkring seks måneder siden sad jeg fast i trekant stykket på vores trailer og mit ben fik et mega ryg, utroligt er knoglerne ikke strøget fra hinanden.

Men jeg har væske inden i selve knoglen, omkring knæet og er hævet i den ene side, og det er et halvt år efter, der kan gå op til et år før knæet er klar igen.

Så et knæ er ikke sådan at spøge med. God bedring til dig.

Anmeld

6. marts 2013

Anonym trådstarter

MoarHvidovre skriver:

Ja, det lyder ikke godt, men jeg vil mene, at du skal gå til egen læge og ikke på skadestuen.

God bedring

Ja. Det med egen læge har jeg faktisk også lige besluttet mig for. Der er ingen grund til at sidde og optage tid på skadestuen for noget mindre akut og så slipper jeg også for ventetiden:-)

Jeg var bare ikke sikker på om de kunne undersøge det rigtigt hos egen læge derfor tænkte jeg først på skadestuen.

Jg snakkede lige med min egen læge der gerne ville se mig til formiddag

Anmeld

6. marts 2013

Anonym trådstarter

Helt klart et smut omkring skadestuen. For omkring seks måneder siden sad jeg fast i trekant stykket på vores trailer og mit ben fik et mega ryg, utroligt er knoglerne ikke strøget fra hinanden.

Men jeg har væske inden i selve knoglen, omkring knæet og er hævet i den ene side, og det er et halvt år efter, der kan gå op til et år før knæet er klar igen.

Så et knæ er ikke sådan at spøge med. God bedring til dig.

Jeg har snakket med min egen læge. Der skal jeg op til formiddag. så må jeg se hvad de siger.

Kunne du se uden på dit knæ at der var noget galt?

Anmeld

6. marts 2013

booster_88

Anonym skriver:

Jeg har snakket med min egen læge. Der skal jeg op til formiddag. så må jeg se hvad de siger.

Kunne du se uden på dit knæ at der var noget galt?

Okay så kan de også beslutte om evt. videre behandling, ikke til en start jeg kunne dog en time efter, og så kunne jeg slet ikke gå eller støtte på benet. Jeg fik en don joy skinne på og krykker.

Men altså du kan jo være heldig det bare er slagaet, men efter jeg har slået mit knæ og ben på den måde, så tager jeg meget strengt på at slå knæet da det jo faktisk er et ret vigtigt led.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.