Hvad kan det være....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

419 visninger
8 svar
0 synes godt om
22. juni 2009

Mira0911

Min kæreste  har nu gået i snart 3 uger med hosten, hvor der bare er mega meget slim med... Vi troede jo bare det var en forkølelse... Hvilket det så ikke er alligevel... sad.gif

Han var ved lægen idag.. Fik taget blodprøve for at tjekke om der er virus - Det var der er ikke... wink.gif
Lægen lyttede til hans lunger - De var ikke som de skulle være... sad.gif
Lægen sagde at det måske kunne være pollen allergi - Det var det ikke.. Så det havde de udelukket...

På Mandag skal han så til lægen igen og have taget røngtenbilleder... Og hvad kan det dog være med hans lunger...
Jeg er temmelig bekymret... Har ingen anelse om hvad det kunne være... Vi har snakket lidt om Lungekræft - Men det tror vi nu ikke det er..
Men vi skal aldrig sige aldrig... Han ryger slet ikke...

Hvad kan det dog være - Vi kan vente og se hvad lægerne finder ud af det er...

Så håber virkelig ikke det er noget slemt..

Vil bare ud med det... Spekulere over hvad det kan være....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2009

Tina2

Hvem er "han"? Er det din far?

Anmeld

22. juni 2009

Mira0911

Tina2 skriver:

Hvem er "han"? Er det din far?

Ups... Det er min kæreste...

Anmeld

22. juni 2009

Honningblomst

Kold lungebetændelse måske...

Anmeld

22. juni 2009

Mira0911

Eva skriver:

Kold lungebetændelse måske...

Plejer lægen ikke og kan tjekke det uden røngten billeder?

Anmeld

22. juni 2009

cille22

Jeg vil også mene at det kan være en kold lungebetændelse.
normalt bruger man jo ikke røngten billeder, men det er sikkert for at være helt sikker på at det ikke er noget meget alvorligt.

jeg var på et tidspunkt indlagt, pga nyresten og natten efter operationen blev jeg bare så træt og hostede rigtig meget, de sendte mig til røntgen for at tjekke hvad det var og udfra de billeder kunne de se at det var dobbeltsidet lungebetændelse som jeg havde fået.

krydser for at det ikke er noget alvorligt.

Hilsen cecilie og 3 skønne unger

Anmeld

22. juni 2009

Mira0911

cille22 skriver:

Jeg vil også mene at det kan være en kold lungebetændelse.
normalt bruger man jo ikke røngten billeder, men det er sikkert for at være helt sikker på at det ikke er noget meget alvorligt.

jeg var på et tidspunkt indlagt, pga nyresten og natten efter operationen blev jeg bare så træt og hostede rigtig meget, de sendte mig til røntgen for at tjekke hvad det var og udfra de billeder kunne de se at det var dobbeltsidet lungebetændelse som jeg havde fået.

krydser for at det ikke er noget alvorligt.

Hilsen cecilie og 3 skønne unger

Vi kan kun vente og se hvad lægen siger...

Anmeld

22. juni 2009

saxa

Min kæreste havde det på samme måde med slim-hoste osv, som kunne blive så slemt at han fik næseblod af det.. Det viste sig at være Asmatisk Bronchitis (Staves?) Der fik han nogle brusetabletter af en slags der tog det. Og han har ikke døjet med det meget længe nu

Fingre for det ikke er noget slemt..

Anmeld

23. juni 2009

Mira0911

Kan ikke forstå at de skal tage røngten billeder for at se om det er lungebetændelse... Har jeg aldrig hørt om.. De plejer at kan se det i en blodprøve...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.