Dit super yndlings bolig-gejl

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.172 visninger
14 svar
3 synes godt om
5. marts 2013

C-Dog

Fjolletråd. Er det farmors gamle gyngestol, hay tæppet eller en fiiin lampe der er dit ynglings bolig gejl? Eller måske noget du drømmer om til hjemmet men ikke har (endnu) Billeder er velkommen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2013

C-Dog

Nå men jeg kan jo starte!
Elsker denne lampe fra Hanger, den er også vildt fed i pink men nok ikke lige i stuen
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. marts 2013

Tranebaer

Mit sengetøj 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. marts 2013

C-Dog

Ej det er også bare SÅ lækkert. Har savlet over det ganske ofte. Vil gerne ha det med bambi eller pindsvin til datteren. Er bare alt for nærrig! Hvordan er kvaliteten? Har aldrig set det 'live'

Anmeld

5. marts 2013

Tranebaer

CC23 skriver:

Ej det er også bare SÅ lækkert. Har savlet over det ganske ofte. Vil gerne ha det med bambi eller pindsvin til datteren. Er bare alt for nærrig! Hvordan er kvaliteten? Har aldrig set det 'live'

Jeg elsker det også Men det er virkelig dyrt. Plejer at ønske mig det i gave eller penge dertil, for vores dyner er ekstra længde, og det koster 900 pr. sæt. Men det er min luksusting  

Kvaliteten er rigtig god. Det er bare bomuld - kan ikke have når der er satin eller andet i sengetøj. Printet holder utrolig godt efter vask, kan ikke se forskel fra nyt. Men jeg har også fået et sæt hvor der var en lille tryk-fejl, er i gang med at finde ud af, om jeg kan bytte det..

Anmeld

5. marts 2013

C-Dog

Tranebaer skriver:

Jeg elsker det også Men det er virkelig dyrt. Plejer at ønske mig det i gave eller penge dertil, for vores dyner er ekstra længde, og det koster 900 pr. sæt. Men det er min luksusting  

Kvaliteten er rigtig god. Det er bare bomuld - kan ikke have når der er satin eller andet i sengetøj. Printet holder utrolig godt efter vask, kan ikke se forskel fra nyt. Men jeg har også fået et sæt hvor der var en lille tryk-fejl, er i gang med at finde ud af, om jeg kan bytte det..

Orrk ja, pyha min mand ville nok få et føl på tværs hvis jeg købte det Men i børne str er det jo lidt billigere, tilgengæld ville det så nok også skulle vaskes oftere- da det er en rigtig lille gylper vi har

Men jeg tror bare ikke man har levet helt- før man har ejet det sengetøj haha.

Anmeld

5. marts 2013

Cosmo&Maia

Tranebaer skriver:

Mit sengetøj 

Hvor har du købt det ? Jeg så et baby sengesæt med en isbjørne unge, men nu kan jeg ikke finde det 

Anmeld

5. marts 2013

booster_88

Cosmo&Maia skriver:

Hvor har du købt det ? Jeg så et baby sengesæt med en isbjørne unge, men nu kan jeg ikke finde det 

Kan det være rema du har set det, de kører nogle gange med den form for sengetøj ? Dog billigere.

Anmeld

5. marts 2013

Cosmo&Maia

booster_88 skriver:

Kan det være rema du har set det, de kører nogle gange med den form for sengetøj ? Dog billigere.

Jeg tror faktisk det var i netto Men tænkte man måske kunne købe de sæt andre steder ? 

Anmeld

6. marts 2013

Tranebaer

Cosmo&Maia skriver:

Det er fra By Nord, og jeg køber altid mit i KaiKu. De har en fin lille butik i København, og en super webshop. Men man kan få det mange steder - bl.a. i Illums Bolighus tror jeg? Bare søg på By Nord.

Men der er mange der har lavet kopier, f.eks. netto, og det er billigere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.