Hvad skal der nu ske?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

333 visninger
2 svar
1 synes godt om
5. marts 2013

mkj

Min kæreste og jeg har ikke samme læge, derfor er jeg lidt i tvivl om hvad jeg skal gøre nu.

Min kæreste har været ved læge, da han er sterelliseret, han er blevet henvist, og har nu modtaget brev, hvor han skal til samtale om hvad der kan gøres osv d 4 april.

Men hvad skal jeg så?

Skal jeg kontakte min læge og blive henvist?

Vi skal jo i første omgang finde ud af om der er liv i min kæreste´s sæd i pungen, så skal jeg vente med at kontakte min læge eller, kommer helt i tvivl.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2013

modesty

Hmmm, det er vel egentlig op til dig, vil jeg gå ud fra. Du skal jo muligvis igennem nogle meningsløse undersøgelser hvis det viser sig at din kærestes sæd slet ikke kan bruges (jeg aner ikke hvad odd'sene er for den slags). På den anden side sparer I jo tid hvis du får lavet undersøgelserne nu. 

Så du må vel gøre op med dig selv om du vil gennemgå de undersøgelser selvom det måske viser sig at være meningsløst. Har I talt om hvad der skal ske hvis hans sæd ikke kan bruges? For hvis I skal ud i donorsæd, skal du jo under alle omstændigheder undersøges.

I kan også ringe til din kærestes læge eller din læge og høre hvad de mener er bedst.

Anmeld

5. marts 2013

mkj

Det er lidt med blandede følelser må jeg sige.

Min kæreste har 2 børn og jeg har en, men vi ville så gerne have et sammen. Men hvis hans sæd ikke dur,så er spørgsmålet jo så om man ønsker donorsæd. Nok vil vi gerne have et barn mere, men vi føler måske bare alligevel ikke det er "vores" helt 100% hvis der skal donorsæd til.. Det er svært, men måske beslutningen er nemmere at tage, når først vi ved om det virker eller ikke virker.

Jeg tror jeg vil høre min læge hvad han vil anbefale..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.