Mit kort brugt i Beijing!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.220 visninger
10 svar
4 synes godt om
5. marts 2013

LSM

Jeg var lige på min netbank
Jeg kan så se der er en postering på 462 kr til noget der hedder CPX*TIMEEXPRES tror jeg det var
Meget mystisk aner ikke hvad det er klikker så ind på den og kan se det skulle være brugt i Beijing? What the F**K!?
Jeg har altså ikke givet mine kortoplysninger til noget som helst så er ret overrasket over det her sker for mig

Ved égentlig ikke hvad jeg ville med det her indlæg, bare ud med det, måske der er nogle af jer der har oplevet det samme?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2013

Noahmor

LSM skriver:

Jeg kan så se der er en postering på 462 kr til noget der hedder CPX*TIMEEXPRES tror jeg det var
Meget mystisk aner ikke hvad det er klikker så ind på den og kan se det skulle være brugt i Beijing? What the F**K!?
Jeg har altså ikke givet mine kortoplysninger til noget som helst så er ret overrasket over det her sker for mig

Ved égentlig ikke hvad jeg ville med det her indlæg, bare ud med det, måske der er nogle af jer der har oplevet det samme?

Skynd dig at spærre dit kort.

hvis du har handlet noget på nettet, kan dine oplysninger være givet videre (hvis nogen har hacket siden)

Anmeld

5. marts 2013

ønskebørn74

LSM skriver:

Har prøvet det samme.. Men det var en handel på en side jeg troede var fra Europa... 

Anmeld

5. marts 2013

LSM

Noahmor skriver:

Skynd dig at spærre dit kort.

hvis du har handlet noget på nettet, kan dine oplysninger være givet videre (hvis nogen har hacket siden)

Jeg handler bare aldrig fra nettet

Anmeld

5. marts 2013

LSM

ønskebarn74 skriver:

Har prøvet det samme.. Men det var en handel på en side jeg troede var fra Europa... 

simpelthen ubehageligt men handler bare aldrig fra nettet så ved inderligt ikke hvad det er der er sket?

Anmeld

5. marts 2013

Noahmor

LSM skriver:

Jeg handler bare aldrig fra nettet

Ja, så ved jeg det ikke, men ville spærre kortet alligevel. Bare for en sikkerheds skyld. 

Anmeld

5. marts 2013

LSM

Noahmor skriver:

Ja, så ved jeg det ikke, men ville spærre kortet alligevel. Bare for en sikkerheds skyld. 

Det er gjort og jeg har skrevet en mail til min bankrådgiver

P*sse træls at miste penge på den måde

Anmeld

5. marts 2013

Noahmor

LSM skriver:

Det er gjort og jeg har skrevet en mail til min bankrådgiver

P*sse træls at miste penge på den måde

Du får dem dækket af banken. Du skal bare skrive under på at det ikke er dig. 

Anmeld

5. marts 2013

Hullabullabulla

LSM skriver:

Som en anden skriver kan du heldigvis få pengene hjem igen

Hørte den anden dag i nyhederne, at der var blevet sat kortaflæsningsudstyr i benzinstandere - man kan da snart heller ikke være i fred nogen steder 

Anmeld

5. marts 2013

LSM

Britt88 skriver:

Som en anden skriver kan du heldigvis få pengene hjem igen

Hørte den anden dag i nyhederne, at der var blevet sat kortaflæsningsudstyr i benzinstandere - man kan da snart heller ikke være i fred nogen steder 

Dejligt banken dækker dem

EJ det er godt nok ved at være for meget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.