AquaDoodle + kuglepen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

402 visninger
9 svar
1 synes godt om
5. marts 2013

Maja_4000

Caroline fik en aquadoodle i julegave, og igår var hun så SÅ 'genial' at tegne med kuglepen på den det forstår hun jo ikke, at man ikke må .. Men altså .. Er der nogle som ved om den kan reddes ?! Håber virkeligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2013

mth1987

Maja_4000 skriver:

Caroline fik en aquadoodle i julegave, og igår var hun så SÅ 'genial' at tegne med kuglepen på den det forstår hun jo ikke, at man ikke må .. Men altså .. Er der nogle som ved om den kan reddes ?! Håber virkeligt

Måske noget sprit kan fjerne det? Aner ikk hvad underlaget er lavet af

Anmeld

8. marts 2013

Maja_4000

mth1987 skriver:

Måske noget sprit kan fjerne det? Aner ikk hvad underlaget er lavet af

Har overvejet det, men ved ikke om jeg tør

Anmeld

8. marts 2013

mth1987

Maja_4000 skriver:

Har overvejet det, men ved ikke om jeg tør

Det skader da ikk at prøve. Eller måske noget vanish det kan få mange pletter væk

Anmeld

8. marts 2013

Maja_4000

mth1987 skriver:

Det skader da ikk at prøve. Eller måske noget vanish det kan få mange pletter væk

Det havde jeg ikke tænkt på .. Måske jeg skulle prøve det .. Det kan næsten ikke blive værre hun har virkelig givet den gas :p

Anmeld

8. marts 2013

mth1987

Maja_4000 skriver:

Det havde jeg ikke tænkt på .. Måske jeg skulle prøve det .. Det kan næsten ikke blive værre hun har virkelig givet den gas :p

Kender det godt. Og de er bare hurtige. Kan ikk lige gå to min i køkkenet for at lave mad og så er der malet overalt !!! Så kuglepenne laaaaangt væk. Her den anden dag havde jeg desværre ikk stillet min neglelak væk så den fik hun fat i. (Klaret det faktisk ret godt trods alt)

Anmeld

8. marts 2013

Maja_4000

mth1987 skriver:

Kender det godt. Og de er bare hurtige. Kan ikk lige gå to min i køkkenet for at lave mad og så er der malet overalt !!! Så kuglepenne laaaaangt væk. Her den anden dag havde jeg desværre ikk stillet min neglelak væk så den fik hun fat i. (Klaret det faktisk ret godt trods alt)

De plejer også at være gemt væk, men hun har desværre fundet ud af at rykke en stol hen så hun kan nå op på reolen hehe

Anmeld

8. marts 2013

mth1987

Maja_4000 skriver:

De plejer også at være gemt væk, men hun har desværre fundet ud af at rykke en stol hen så hun kan nå op på reolen hehe

Altså det jo skønt de udvikler sig. Men de behøver sgu ikk være så snedige  

Anmeld

8. marts 2013

Maja_4000

mth1987 skriver:

Altså det jo skønt de udvikler sig. Men de behøver sgu ikk være så snedige  

Haha, nej! Så fra nu af må hun være med til at lave mad, når jeg blender og sådan hvor jeg så ikke kan høre hvad hun laver

Anmeld

8. marts 2013

mth1987

Maja_4000 skriver:

Haha, nej! Så fra nu af må hun være med til at lave mad, når jeg blender og sådan hvor jeg så ikke kan høre hvad hun laver

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.