Update på Maria

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.177 visninger
12 svar
4 synes godt om
5. marts 2013

Laulund87

I forlængelse af den her tråd vil jeg lige komme med en update.

https://www.baby.dk/debat/206529pi1/syge-boern/hul-i-hjertet.aspx

Der er kommet brev fra OUH at Skejby har kigget skanningsbillederne og de vil først se Maria om 2 år for at se hvordan hullet arter sig. Var vist lidt naiv at tro vi ville få et mere præcist svar og vi synes der er rigtig lang tid til Masser af tid til at bekymre sig..

Det positive er at hullet måske har lukket sig, det skal vi dog ikke regne med da de var sikre på at det kræver operation. Om 2 år er hun vel også stærkere til at kunne klare en operation og der er større chacen for at det kan blive en kikkertoperation gennem lysken

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2013

serinasmor

Laulund87 skriver:

Der er kommet brev fra OUH at Skejby har kigget skanningsbillederne og de vil først se Maria om 2 år for at se hvordan hullet arter sig. Var vist lidt naiv at tro vi ville få et mere præcist svar og vi synes der er rigtig lang tid til Masser af tid til at bekymre sig..

Det positive er at hullet måske har lukket sig, det skal vi dog ikke regne med da de var sikre på at det kræver operation. Om 2 år er hun vel også stærkere til at kunne klare en operation og der er større chacen for at det kan blive en kikkertoperation gennem lysken

wow det var lang tid ..

til gengæld er det vel også lidt godt nyt. Hun har ikke brug for AKUT operation og derfor kan de tillade sig at vente til det ikke bliver et helt så omfattende et indgreb

men ventetiden er ikke sjov - det kan jeg SAGTENS følge

Anmeld

5. marts 2013

Mamalou

Laulund87 skriver:

Jeg kan godt forstå, hvis det er usvært, at det er lidt usikkert. 

Skal I tage nogle særlige hensyn til Maria, eller bare kører videre som almindelig hverdag?

Vh. Louise

Anmeld

5. marts 2013

Laulund87

serinasmor skriver:

wow det var lang tid ..

til gengæld er det vel også lidt godt nyt. Hun har ikke brug for AKUT operation og derfor kan de tillade sig at vente til det ikke bliver et helt så omfattende et indgreb

men ventetiden er ikke sjov - det kan jeg SAGTENS følge

Ja præcis det haster jo så ikke, men nøj det er lang tid

Anmeld

5. marts 2013

Laulund87

Mamalou skriver:

Jeg kan godt forstå, hvis det er usvært, at det er lidt usikkert. 

Skal I tage nogle særlige hensyn til Maria, eller bare kører videre som almindelig hverdag?

Vh. Louise

Hun har altid gået meget langsomt og ikke gidet særlig længe af gangen.. Vi troede bare det var dovenskab, men de mener godt hun kan blive hurtigere træt så nu har vi altid klapvognen med til hende

Ellers er alt helt normalt

Anmeld

5. marts 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Nej lang ventetid og bekymringer er slet ik spor rart! Håber og tror det bedste for jer! Vh stine

Anmeld

5. marts 2013

MorDk

5. marts 2013

Laulund87

StineW79 skriver:

Nej lang ventetid og bekymringer er slet ik spor rart! Håber og tror det bedste for jer! Vh stine

Tak for det

Anmeld

5. marts 2013

Frk-Lotusblomst

Kan godt forstå i synes 2 år er lang tid. og ja kan skabe en masse bekymringer.

Men alligevel dejligt at se du prøver at finde det positive frem søde.

Alt held og lykke med skønne Maria. <3

Anmeld

5. marts 2013

BigHope13

Laulund87 skriver:

Puha det var godt nok lang tid, masser af tid til bekymringer. Men de må jo ikke føle det særlig akut siden de lader det vente så længe. Utroligt det ikke skal tjekkes noget oftere.
Håber i kan leve en normal hverdag og heldigvis er børn jo nogle seje nogen.

Kæmpe kram til jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.