Brug for inspiration :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

819 visninger
7 svar
2 synes godt om
5. marts 2013

sismofutten

Hej med Jer,

Jeg tænker at der er nogen der kan komme med et par gode ideer

Sagen er den, at vi har lige lavet vores datters værelse helt om, og det er blevet så fedt
Vi har så købt mørklægnins rullegardiner til, men vi kom til at skære for meget at den ene jernstang, så vi måtte ud og købe noget mere - men det har jo resulteret i, at vi nu har et meget stort stykke "stof" (problemet er jo, at det ikke er rigtig stof) til overs, fra gardinet - og det er her I kommer ind i billedet, for hvad kan vi bruge dette til?

Håber at I har nogle kreative ideer, så jeg ikke skal smide det ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2013

serinasmor

sismofutten skriver:

Hej med Jer,

Sagen er den, at vi har lige lavet vores datters værelse helt om, og det er blevet så fedt
Vi har så købt mørklægnins rullegardiner til, men vi kom til at skære for meget at den ene jernstang, så vi måtte ud og købe noget mere - men det har jo resulteret i, at vi nu har et meget stort stykke "stof" (problemet er jo, at det ikke er rigtig stof) til overs, fra gardinet - og det er her I kommer ind i billedet, for hvad kan vi bruge dette til?

hmmm .. spænd det op på trærammer og brug som lærreder til malerier

De skal nok liiige grundes først

Anmeld

5. marts 2013

EnGodMor

sismofutten skriver:

Hej med Jer,

Klip de mønster ud, som nu er på stoffet, og sæt op i nogle rammer.

Hmm brug det evt til en lille dug, så jeres datter kan side og tegne uden at tagne på bordet.

Hmm evt til et lille rullegardin til hendes legehus, hvis hun har et.

Hvis i har en gammel papkasse/sko kasse, så beklæd den med stoffet, så kan hun ha lidt farveblyanter, div legetøj i kassen.

Lav en lille hjemmelavet parasol som hun kan lege med fx udenfor.

Anmeld

6. marts 2013

sismofutten

engodmor skriver:

Klip de mønster ud, som nu er på stoffet, og sæt op i nogle rammer.

Hmm brug det evt til en lille dug, så jeres datter kan side og tegne uden at tagne på bordet.

Hmm evt til et lille rullegardin til hendes legehus, hvis hun har et.

Hvis i har en gammel papkasse/sko kasse, så beklæd den med stoffet, så kan hun ha lidt farveblyanter, div legetøj i kassen.

Lav en lille hjemmelavet parasol som hun kan lege med fx udenfor.

Ej, se, det var jo lige præcis derfor jeg spurgte Jer til råds - hold op det var nogle gode ideer du kom med der - er nu helt ked af at jeg kun har et gardin til overs ;-)

Anmeld

6. marts 2013

EnGodMor

sismofutten skriver:

Ej, se, det var jo lige præcis derfor jeg spurgte Jer til råds - hold op det var nogle gode ideer du kom med der - er nu helt ked af at jeg kun har et gardin til overs ;-)

Har du fundet på noget at lave ud af det?

Anmeld

8. marts 2013

Susje

Du kan sætte det på en plade og bruge det som opslagstavle 

Anmeld

11. marts 2013

sismofutten

engodmor skriver:

Har du fundet på noget at lave ud af det?

Ja, jeg har fundet ud af hvad jeg gerne vil lave - har bare ikke fået gjort det endnu ;-)

Men, vil helt sikkert lave en lille dug/dækserviet til hende - og så ville vi finde en lille kasse og beklæde den - og hvis der er noget til overs, vil vi lave et lille rulle gardin til hendes kommende legehus ;-)

Så tusind tak for dine ideer ;-)

Anmeld

11. marts 2013

sismofutten

Sussi Jakobsen skriver:

Du kan sætte det på en plade og bruge det som opslagstavle 

Åh ja, det var også en super ide

Ej, hvor er I altså bare gode - er så glad for at jeg ikke bare smed det ud (men ked af at min mand ikke lavede flere fejl, så jeg havde mere til overs ;-))

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.