Insemination

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Insemination med 2-3 gode æg

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

511 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
5. marts 2013

Anonym trådstarter

Vi skal nu igang med insemination og vil høre jeres erfaringer

Samtidig fik vi at vide der var større risiko for tvillinger, søger lidt erfaringer hvordan vi øger chancerne mest, uden at øge chancerne for meget for tvillinger, vi blev anbefalet 2-3 æg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2013

Kris89

Nu har jeg godt nok svaret fik 1 barn. men eftersom jeg endnu kun er gravid passer det jo ikke helt.

da jeg løbende var til scanning viste det 1 æg i venstre side, som var lidt mere klar end det i højre, om de begge ville blive klar til ÆL kune de ikke rigtig sige, men var igennem 1 forsøg og har lige været til første scanning og venter 1 enkelt barn.

Anmeld

5. marts 2013

Hullabullabulla

Anonym skriver:

Samtidig fik vi at vide der var større risiko for tvillinger, søger lidt erfaringer hvordan vi øger chancerne mest, uden at øge chancerne for meget for tvillinger, vi blev anbefalet 2-3 æg

Har stemt blankt da det ikke lykkedes os at blive gravide med insemination - men med hormoner, hjemmearbejde og 2 æg blev jeg gravid med 1 barn..

Se evt forløbet på min profil

Anmeld

5. marts 2013

BigHope13

Anonym skriver:

Ja nu har jeg svaret 1 barn men er kun 5+3 idag. Det lykkedes ved 2 inseminering. Har begge gange haft to æg
håber det lykkedes hurtigt for jer.

Anmeld

5. marts 2013

Anonym trådstarter

Tak piger, for alle jeres svar, håber også vi bliver heldige med insemination

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.