Bløde to dage efter sex??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

791 visninger
8 svar
1 synes godt om
5. marts 2013

Anonym trådstarter

Kæresten og jeg havde sex søndag aften, og nu her da jeg lige var på toilettet var der helt frisk blod på papiret.

Er der nogle der har oplevet før at bløde "så lang tid" efter sex??

Jeg er på cyklusdag 8.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2013

Anonym trådstarter

5. marts 2013

Anonym trådstarter

5. marts 2013

La´chrissen

Anonym skriver:

Kæresten og jeg havde sex søndag aften, og nu her da jeg lige var på toilettet var der helt frisk blod på papiret.

Er der nogle der har oplevet før at bløde "så lang tid" efter sex??

Jeg er på cyklusdag 8.

Ja de gange hvor jeg har haft underlivs betændelse.

Anmeld

5. marts 2013

Anonym trådstarter

La´chrissen skriver:

Ja de gange hvor jeg har haft underlivs betændelse.

Underlivsbetændelse? Nu gør du mig sku bange...

Skal man ikke have ondt så? Og hvor meget har du blødt?

Anmeld

5. marts 2013

La´chrissen

Anonym skriver:

Underlivsbetændelse? Nu gør du mig sku bange...

Skal man ikke have ondt så? Og hvor meget har du blødt?

Jeg har haft lidt ondt ved samleje. Ellers ikke det store. Hmm har blødt sådan lidt ofte. Og især ved samleje og nogle gange flere dage efter. Uden at det bliver til rigtig mens.
Første gang gik jeg med det i lang tid og tænkte det var da mærkeligt uden at gøre noget.
Men her anden gang kontaktede jeg lægen med det samme jeg fik de første symptomer ved samleje.
Begge gange fik jeg antibiotika.

Første gang skulle jeg til gyn og sådan fordi lægen ikke lige kom på at det var det. Men anden gang var det bare lægen. Og det var fordi jeg kendte følelsen.

Men det kan jo også være en lille rift eller andet. Men det var bare lige min tanke. Men hvis det kommer flere gange og du er øm imens så synes jeg du skal kontakte lægen. Så det kan blive behandlet. Inden det ødelægger noget.

Anmeld

6. marts 2013

Anonym trådstarter

La´chrissen skriver:

Jeg har haft lidt ondt ved samleje. Ellers ikke det store. Hmm har blødt sådan lidt ofte. Og især ved samleje og nogle gange flere dage efter. Uden at det bliver til rigtig mens.
Første gang gik jeg med det i lang tid og tænkte det var da mærkeligt uden at gøre noget.
Men her anden gang kontaktede jeg lægen med det samme jeg fik de første symptomer ved samleje.
Begge gange fik jeg antibiotika.

Første gang skulle jeg til gyn og sådan fordi lægen ikke lige kom på at det var det. Men anden gang var det bare lægen. Og det var fordi jeg kendte følelsen.

Men det kan jo også være en lille rift eller andet. Men det var bare lige min tanke. Men hvis det kommer flere gange og du er øm imens så synes jeg du skal kontakte lægen. Så det kan blive behandlet. Inden det ødelægger noget.

Det er stoppet igen. Der var bare blod på papiret da jeg tørrede mig, og jeg havde ikke ondt under samleje. Og heller ikke efterfølgende..

Så måske det bare er en rift.

Anmeld

6. marts 2013

Marina

Hejsa og godmorgen. 

Jeg blev lige nød til at besvare denne trod, nu vil jeg ikke gøre dig bange, og du skriver os at det ikke sker hver gang i er sammen? Eller?

Men i hvert fald, Har jeg prøvet det for nogle år siden, hvergang vi var sammen blødte jeg, og det stopped hurtigt igen, men da det blev ved over en måned ca, gik jeg til lægen, der sendte mig vider til gynækolog, og her fik jeg afvide efter nogle prøver, at jeg havde celle forandringer. 

Så det er måske værd at tage med sig, hvis det skulle fortsætte, både til dig og alle andre kvinder der måtte læse dette, og ikke vide hvad det evt kunne være... 

Mine celleforandringer gik i sig selv efter et halvt år, hvilket jeg var meget lettet over, jeg gik til kontrol hver halve år i starten og hvert år til sidst... 

Selvfølgelig finger for det bare var en rift. 

Anmeld

6. marts 2013

Anonym trådstarter

Marina skriver:

Hejsa og godmorgen. 

Jeg blev lige nød til at besvare denne trod, nu vil jeg ikke gøre dig bange, og du skriver os at det ikke sker hver gang i er sammen? Eller?

Men i hvert fald, Har jeg prøvet det for nogle år siden, hvergang vi var sammen blødte jeg, og det stopped hurtigt igen, men da det blev ved over en måned ca, gik jeg til lægen, der sendte mig vider til gynækolog, og her fik jeg afvide efter nogle prøver, at jeg havde celle forandringer. 

Så det er måske værd at tage med sig, hvis det skulle fortsætte, både til dig og alle andre kvinder der måtte læse dette, og ikke vide hvad det evt kunne være... 

Mine celleforandringer gik i sig selv efter et halvt år, hvilket jeg var meget lettet over, jeg gik til kontrol hver halve år i starten og hvert år til sidst... 

Selvfølgelig finger for det bare var en rift. 

Det skal lige siges at min kæreste og jeg er i behandling for barnløshed, og har næsten lige været igennem vores andet ICSI forsøg.

Det er første gang jeg oplever det. Og det var første gang i nok ca. 1 md vi havde sex i Søndags

Det undre mig bare meget, at det først kommer 1½ døgn efter.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.