Sjov med basisbukser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2013

Nemesis

som altid fantastisk tøj :-) Sara elsker sit tøj som du har syet. Hvordan går det med dig??

Anmeld

5. marts 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

De er rigtig fede! Vh stine

Anmeld

5. marts 2013

Skouboe

Nemesis skriver:

som altid fantastisk tøj :-) Sara elsker sit tøj som du har syet. Hvordan går det med dig??

Dejligt at hun sætter pris på det - glade kunder er altid de bedste

Jamen jeg er langsomt ved at komme ovenpå igen - det går ihvertfald fremad, langsomt men sikkert.

Anmeld

5. marts 2013

Skouboe

StineW79 skriver:

De er rigtig fede! Vh stine

Tak

Anmeld

5. marts 2013

Nemesis

Skouboe skriver:

Dejligt at hun sætter pris på det - glade kunder er altid de bedste

Jamen jeg er langsomt ved at komme ovenpå igen - det går ihvertfald fremad, langsomt men sikkert.

Det lyder rigtig godt! Er du kommet på den nye medicin??.

Ja hun er rigtig glad for det..og den lila kjole du havde bøvl med er en af hendes yndlings :-D

Anmeld

5. marts 2013

Skouboe

Nemesis skriver:

Det lyder rigtig godt! Er du kommet på den nye medicin??.

Ja hun er rigtig glad for det..og den lila kjole du havde bøvl med er en af hendes yndlings :-D

Den er også bare ustyrligt sød.

Der er ikke truffet beslutning om den nye medicin endnu. Nu skal jeg  have en hjertemonitor på imorgen og gå med den et døgn, og så skal jeg scannes osv., af kardiologerne og så kommer de med en udtalelse og på baggrund af den bliver der så truffet en beslutning - det bliver nok midt i april. Det er ikke noget der haster, jeg må ikke få noget nyt for det gamle er ude af kroppen, så jeg afgifter stadig indtil midt/sidst i april.

Anmeld

5. marts 2013

Nemesis

Skouboe skriver:

Den er også bare ustyrligt sød.

Der er ikke truffet beslutning om den nye medicin endnu. Nu skal jeg  have en hjertemonitor på imorgen og gå med den et døgn, og så skal jeg scannes osv., af kardiologerne og så kommer de med en udtalelse og på baggrund af den bliver der så truffet en beslutning - det bliver nok midt i april. Det er ikke noget der haster, jeg må ikke få noget nyt for det gamle er ude af kroppen, så jeg afgifter stadig indtil midt/sidst i april.

woow hvis du afgiftes..får du det så ikke værre?? og kan du arbejde indtil da??

Puha håber da virkelig snart du er ude på den anden side!

Anmeld

5. marts 2013

Skouboe

Nemesis skriver:

woow hvis du afgiftes..får du det så ikke værre?? og kan du arbejde indtil da??

Puha håber da virkelig snart du er ude på den anden side!

Det er ikke til at sige til om det bliver værre - det finder jeg ud af, men jeg må ikke starte på det andet før det første er helt ude af kroppen og jeg vil simplethen ikke have flere kemikalier i kroppen lige pt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.