Brugs forvirring vedr. samsung galaxy S3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

444 visninger
5 svar
0 synes godt om
5. marts 2013

Stumpe27

ja købte denne fede mobil for 3-4 mdr. siden og den skulle kunne så meget men! åbenbart ikke.. når jeg f. eks har taget et billede og gerne vil ligge på fb det kan den ikke finde ud af. så skal jeg sende billedet til min mail derefter gemme det på min com for derefter at ligge billedet på fb kan der være rigtigt eller kan den bare ikke gøre det??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2013

Stumpe27

5. marts 2013

Babydreams

Min kan sagtens ligge billeder på Facebook. .

Men nogle gange driller den, hvor den ikke vil uploade det, men så genstarter jeg den bare også vil deb gerne.. sådan gjorde min gamle telefon også, så tror ikke det er noget med telefonen, men derimod appen

Anmeld

5. marts 2013

wilfa

ja købte denne fede mobil for 3-4 mdr. siden og den skulle kunne så meget men! åbenbart ikke.. når jeg f. eks har taget et billede og gerne vil ligge på fb det kan den ikke finde ud af. så skal jeg sende billedet til min mail derefter gemme det på min com for derefter at ligge billedet på fb kan der være rigtigt eller kan den bare ikke gøre det??

Hej,

jeg har ikke det problem?!? trykk på billede du vil bruge, og tryk på del via ikonet, der har jeg Facebook som valg. Da går min ind på min Fb og jeg kan skrive noget hvis jeg ønsker det.

Hvor stopper det for dig?

Anmeld

5. marts 2013

Stumpe27

wilfa skriver:

Hej,

jeg har ikke det problem?!? trykk på billede du vil bruge, og tryk på del via ikonet, der har jeg Facebook som valg. Da går min ind på min Fb og jeg kan skrive noget hvis jeg ønsker det.

kan godt trykke del men så kom der alt muligt op med mail mm. bare ikke fb

Anmeld

5. marts 2013

Stumpe27

wilfa skriver:

Hej,

nå jeg trykker del kommer der følgende op:
del via:
gruppesending
picasa
s-notat
bluetooth
wi-fi direct
dropbox
chatON
google+
gmail

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.