En masse spørgsmål!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.455 visninger
5 svar
0 synes godt om
4. marts 2013

Anonym trådstarter

Hej alle i dejlige mennesker herinde !!

Jeg har en masse spørgsmål , som jeg håber i kan hjælpe mig med
Hvornår er min test dag egentligt ? - Jeg havde første mens dag d. 13/2, og har sådan nogenlunde testet mig frem til, at min ægløsning har ligget i weekenden, der d. 23-24/2.
Hvornår kan jeg teste?

Jeg har en smule ømme bryster, og min mave er gået i stå.
Jeg opdagede i dag, da jeg var på toilettet, at mit udflåd er elastisk, ligesom ved æl slim. Derudover har jeg også meget vandigt udflåd.

Jeg har også haft mens smerter on/off. Jeg testede i går, ja, UPS, hvor jeg kunne få en svag svag streg, som kom efter tid.

Hvad siger alt det her Jer ?, Noget i kan genkende ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2013

o1Mutte

Anonym skriver:

Hvornår er min test dag egentligt ? - Jeg havde første mens dag d. 13/2, og har sådan nogenlunde testet mig frem til, at min ægløsning har ligget i weekenden, der d. 23-24/2.
Hvornår kan jeg teste?

Jeg opdagede i dag, da jeg var på toilettet, at mit udflåd er elastisk, ligesom ved æl slim. Derudover har jeg også meget vandigt udflåd.

Jeg har også haft mens smerter on/off. Jeg testede i går, ja, UPS, hvor jeg kunne få en svag svag streg, som kom efter tid.

Man siger at man kan teste 14 dag efter ens ægløsning.

Og din testdag er den dag du forventer din mens. Vil sige at det er for tidligt at teste nu, og ville ikke regne med en test over tid. Men igen, andre har testet positiv flere dage før forventet mens, så alt kan vel lade sig gøre

Anmeld

4. marts 2013

Stivdie

Anonym skriver:

Hvornår kan jeg teste?

Hej med dig

Din testdag er den dag, hvor du forventer at få din næste mens. Hvis din cyklus er på ca 28 dage, bør det være d. 13. marts.

Nu har jeg aldrig selv prøvet at være gravid, så jeg kan ikke tale af erfaring, men dine symptomer kunne godt lyde lovende. Så jeg vil da anbefale dig at tage en test om en uges tid Men husk at aflæse testen inden for den tid, som skrives på pakken, ellers kan du ikke regne med resultatet

Anmeld

4. marts 2013

Anonym trådstarter

Stivdie skriver:

Hej med dig

Din testdag er den dag, hvor du forventer at få din næste mens. Hvis din cyklus er på ca 28 dage, bør det være d. 13. marts.

Nu har jeg aldrig selv prøvet at være gravid, så jeg kan ikke tale af erfaring, men dine symptomer kunne godt lyde lovende. Så jeg vil da anbefale dig at tage en test om en uges tid Men husk at aflæse testen inden for den tid, som skrives på pakken, ellers kan du ikke regne med resultatet

Sidste gang jeg var gravid lå min ægløsning på dag 16. Nu ligger den på dag 9 ?
Vil det så ikke sige at min cyklus er blevet mindre, og jeg får mens noget før ?

Anmeld

4. marts 2013

Anonym trådstarter

o1Mutte skriver:

Man siger at man kan teste 14 dag efter ens ægløsning.

Og din testdag er den dag du forventer din mens. Vil sige at det er for tidligt at teste nu, og ville ikke regne med en test over tid. Men igen, andre har testet positiv flere dage før forventet mens, så alt kan vel lade sig gøre

Nej, det er frygteligt, at jeg ikke kan vente, men det kan jeg bare ikke!
Jeg testede også tidligt sidste gang ( faktisk 8 dage efter ægløsning), og der var en streg efter tid, meget svag streg. Og jeg var gravid

Så jeg har lidt håb Men som sagt, så kan jeg også have disse symptomer, op til mens .
Jeg plejer bare aldrig at have mens smerter, SÅ tidligt. De plejer først at komme en dag før min mens starter .

Anmeld

4. marts 2013

Stivdie

Anonym skriver:

egdin

Sidste gang jeg var gravid lå min ægløsning på dag 16. Nu ligger den på dag 9 ?
Vil det så ikke sige at min cyklus er blevet mindre, og jeg får mens noget før ?

Hvis din cyklus ikke er stabil, så er det muligt din cyklus er kortere denne gang, men der skal gå ca 14 dage fra ÆL (1-2 dage efter positiv ÆL-test) inden du er over tid. For mit vedkommende er det små 16 dage. Men der sker jo ikke noget ved, at du tester tidligere, andet end at du risikerer at spilde en masse tests

Men for, at den er god nok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.