Et hej fra 3. gangs icsi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

550 visninger
7 svar
0 synes godt om
4. marts 2013

nissen51@ofir.dk

Hej alle

Ville bare komme med et hej herinde. Vi er et par der forsøger en guldklump og da det ikke lykkes på naturlig vis, hedder det jo fertilitetsbehandling.

Vi kender ingen der gør eller har gjort som os og derfor er der jo, med tiden, mange spørgsmål og måske også mulighed for en kommende mødregruppe/vennegruppe

Pt. Har vi forsøgt siden 2010, haft 2 behandlinger uden gevinst og skal i gang igen her d. 15 med icsi i Holbæk. 

Andre i nogenlunde samme situation? 

Hilsner herfra Slagelse.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2013

mab

nissen51@ofir.dk skriver:

Hej alle

Ville bare komme med et hej herinde. Vi er et par der forsøger en guldklump og da det ikke lykkes på naturlig vis, hedder det jo fertilitetsbehandling.

Vi kender ingen der gør eller har gjort som os og derfor er der jo, med tiden, mange spørgsmål og måske også mulighed for en kommende mødregruppe/vennegruppe

Pt. Har vi forsøgt siden 2010, haft 2 behandlinger uden gevinst og skal i gang igen her d. 15 med icsi i Holbæk. 

Andre i nogenlunde samme situation? 

Hilsner herfra Slagelse.

Vi også lige kommet igang med 2. Forsøg, det første blev aflyst og talte ikke helt :-) så det er på en måde også vores første :-) 

Vi får også icsi - i Hillerød :-)

Så lidt i samme båd :-)

Anmeld

5. marts 2013

nissen51@ofir.dk

Uhh hvor spændende. 

Synes altid det er ret spændende for andre men ikke for mig selv..nok fordi man selv ved at der kan gå lang tid 

Anmeld

5. marts 2013

tarkoflen

Jeg er gravid efter to ICSI forsøg, så en lille god historie herfra

Hvis du har spørgsmål så skyd endelig løs, der er masser af søde piger herinde, som man kan dele sine frustrationer og glæder med! Og vi vil alle gerne svare på spørgsmål

Anmeld

5. marts 2013

nissen51@ofir.dk

tarkoflen skriver:

Jeg er gravid efter to ICSI forsøg, så en lille god historie herfra

Hvis du har spørgsmål så skyd endelig løs, der er masser af søde piger herinde, som man kan dele sine frustrationer og glæder med! Og vi vil alle gerne svare på spørgsmål

Hej med dig
Har faktisk fulgt med fra sidelinjen i et års tid og er da stødt på dit brugernavn en gang i mellem.

I har masser af spørgsmål

Jeg er desværre ryger men forsøger at begrænse det meget - var nogle af jer det??

Første gang var jeg i kort behandling, 2. Gang afbrød vi da det lå midt i jul og nytår og var virkelig stresset og havde travlt. Måske gir det et forsøg mere ?
3. Gang er nu. D. 15 marts, skal jeg ind og scannes og starte op på alt muligt. Jeg kan bare ikke huske hvordan det hele forløber ??

Jeg har en anelse om at vi skal gå rigtig rigtig længe før vi har en positiv test. Er allerede en smule trykket ved tanken..

Håber i kan hjælpe med lidt svar

Anmeld

5. marts 2013

mab

nissen51@ofir.dk skriver:

Uhh hvor spændende. 

Synes altid det er ret spændende for andre men ikke for mig selv..nok fordi man selv ved at der kan gå lang tid 

Kan gå lang tid.. Hvad tænker du på :-) ?

Anmeld

9. marts 2013

nissen51@ofir.dk

mab skriver:

Kan gå lang tid.. Hvad tænker du på :-) ?

- at der kan gå lang tid før der er en lille spire...

Har vist læst om én herinde der har 12 forsøg bag sig
Hvor må det være hårdt...

Nu glæder jeg mig bare til vi skal i gang på fredag

Anmeld

10. marts 2013

Nessie

Det bliver spændende med det 3. forsøg, håber at det lykkes for jer

Her har vi 2 x 3 ICSI forsøg i bagagen. Har en søn, og en lille ny på vej  I første omgang behandlinger havde vi også 2 fryseforsøg.

Håber du bliver glad for siden, og kan få svar på dine spørgsmål

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.