Jeg er målløs! Ikke for sarte sjæle :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

524 visninger
7 svar
1 synes godt om
4. marts 2013

o1Mutte

Inden jeg smider link ind vil jeg lige fortælle hvad det omhandler
Det er en mand hvis bedste ven skulle passe hans hund. Vennen har så aflivet hunden på en meget brutal måde

Jeg har ingen ord for så sindsforstyrrede mennesker!!
OG STRAFFEN ER KUN! EN BØDE?!?!?

http://ekstrabladet.dk/112/article1930980.ece

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2013

B&J

jeg vil ikke gå der ind, jeg vil bare gynde at hyle jeg kan slet ikke have sådan noget. man skal fandme behandle dyr ordenlig om det er sin egen eller ej skal dyr have det godt!!!!!!!!

føj han burde selv prøve hvordan man er ond over for ham...

Anmeld

4. marts 2013

o1Mutte

B&J skriver:

jeg vil ikke gå der ind, jeg vil bare gynde at hyle jeg kan slet ikke have sådan noget. man skal fandme behandle dyr ordenlig om det er sin egen eller ej skal dyr have det godt!!!!!!!!

føj han burde selv prøve hvordan man er ond over for ham...

Ja og det værste er næsten at det var hans bedste ven der gjorde det?! Kan man da slet ikke stole på nogen mere????

Synes det er frygteligt :O

Anmeld

4. marts 2013

B&J

o1Mutte skriver:

Ja og det værste er næsten at det var hans bedste ven der gjorde det?! Kan man da slet ikke stole på nogen mere????

Synes det er frygteligt :O

Jamen for helvede jeg ville gå så meget amok på den ven, hvis det var vores hun ville jeg virkelig uhh ha jeg ved slet ikke hvad jeg kunne finde på MAN SKAL BEHANDLE FOLK OG DYR ORDENLIG!!!!!!!!!!!!!!

syntes virkelig folk er blevet mere voldig og sure og negative, hvad sker der lige.....

Anmeld

4. marts 2013

o1Mutte

B&J skriver:

Jamen for helvede jeg ville gå så meget amok på den ven, hvis det var vores hun ville jeg virkelig uhh ha jeg ved slet ikke hvad jeg kunne finde på MAN SKAL BEHANDLE FOLK OG DYR ORDENLIG!!!!!!!!!!!!!!

syntes virkelig folk er blevet mere voldig og sure og negative, hvad sker der lige.....

Ja jeg synes også der kommer mere og mere frem med vold mod dyr, børn mm. ved ikke lige hvad der sker

Hvis det var vores kammerat der havde gjort det mod en af vores hunde, kom han ikke til at gå i lang tid.
Dyr har slet ikke samme mulighed for at forsvare sig

Anmeld

4. marts 2013

B&J

o1Mutte skriver:

Ja jeg synes også der kommer mere og mere frem med vold mod dyr, børn mm. ved ikke lige hvad der sker

Hvis det var vores kammerat der havde gjort det mod en af vores hunde, kom han ikke til at gå i lang tid.
Dyr har slet ikke samme mulighed for at forsvare sig

du har helt ret, syntes godt nok vold og misbrug det kommer mere og mere, frem det er da godt de finder de mænd og kvinder der gør det mod deres børn men syntes det er helt sindsygt...

og jeg har det lige som dig hvis det var en af vores venner jamen tror jeg havde slået ham ned og måske mere inda jeg ville blive så tosset, han skulle væk fra mine øjne...

Anmeld

4. marts 2013

o1Mutte

B&J skriver:

du har helt ret, syntes godt nok vold og misbrug det kommer mere og mere, frem det er da godt de finder de mænd og kvinder der gør det mod deres børn men syntes det er helt sindsygt...

og jeg har det lige som dig hvis det var en af vores venner jamen tror jeg havde slået ham ned og måske mere inda jeg ville blive så tosset, han skulle væk fra mine øjne...

Ja, det er måske det eneste positive. Det er at politiet, kommuner osv. er blevet meget mere obs., og hurtigere griber ind og finder sådanne mennesker. Før i tiden blev sådanne 'skandaler' jo tiet ihjel..

Anmeld

4. marts 2013

B&J

o1Mutte skriver:

Ja, det er måske det eneste positive. Det er at politiet, kommuner osv. er blevet meget mere obs., og hurtigere griber ind og finder sådanne mennesker. Før i tiden blev sådanne 'skandaler' jo tiet ihjel..

Nemlig det syntes jeg også det er dejligt de tager det mere og mere alvorligt stedet for bare at udskyde det og glemme det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.