Tæller ned til testdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

718 visninger
11 svar
2 synes godt om
4. marts 2013

Anonym trådstarter

Hvis alt klapper for mig/os i denne måned, så skal jeg gerne kunne teste positiv om én uge, hvilket jeg virkerlig håber på

I dag har jeg haft det meget ubehageligt lidt efter jeg havde spist min frokost - total kvalme... Spiste en okay frokost, og allerede efter 2-2½ time var jeg sulten igen.. Håber det er et godt tegn

De sidste par dage har jeg haft en mærkelig følelse i kroppen, og været mere træt end jeg plejer sidst på eftermiddagen og om aftenen.

Jeg har brug for så mange  som muligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2013

Stivdie

Anonym skriver:

Hvis alt klapper for mig/os i denne måned, så skal jeg gerne kunne teste positiv om én uge, hvilket jeg virkerlig håber på

I dag har jeg haft det meget ubehageligt lidt efter jeg havde spist min frokost - total kvalme... Spiste en okay frokost, og allerede efter 2-2½ time var jeg sulten igen.. Håber det er et godt tegn

De sidste par dage har jeg haft en mærkelig følelse i kroppen, og været mere træt end jeg plejer sidst på eftermiddagen og om aftenen.

Jeg vil gerne for dig

Anmeld

4. marts 2013

malliebooh

Anonym skriver:

Anmeld

4. marts 2013

Håber

Anonym skriver:

Håber du tester positiv

Anmeld

4. marts 2013

Ønskebarnet14

For dig 

Anmeld

4. marts 2013

Anonym trådstarter

Tak alle sammen, håber det hjælper

Anmeld

5. marts 2013

Anonym trådstarter

Puha, der er LANG tid til testdag....

Er hjemme i dag, da jeg har det mærkelig i kroppen og en smutte dårlig, har det bedst når jeg ingenting laver og slapper af på sofaen

Det er så fristende at prøve en test, men har bestemt mig for at vente denne gang, hvilket jeg håber, jeg overholder  selvom det er svært...

Anmeld

5. marts 2013

Dianabk

10. marts 2013

Anonym trådstarter

Testede her til morgen, men det viste desværre klar negativ - håber blot det er for tidlig at teste, og der om et par dage er en positiv test i stedet for ... Håbet er der stadig  

Anmeld

13. marts 2013

Anonym trådstarter

Testede her i morges - og og - den var svag positiv efter 3 min - kan slet ikke forstå det - er bare så glad, hvis den også er positiv om 2 dage 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.