Frustreret og knotten!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

548 visninger
4 svar
0 synes godt om
4. marts 2013

babyonboard

Hej Alle jer på Baby.dk

Jeg er simpelthen så frustreret, mig og min kæreste har været igang med at lave en baby i snart et år. Vi har en datter sammen og ønsker os sådan et barn mere, men der sker bare intet. Det tog os 14 måneder at lave vores super skønne datter, men havde ikke forventet det ville tage så lang tid at lave nummer 2 og er begyndt at blive rigtig knotten over at der bare ikke sker noget, men det er nok også fordi jeg har 2 veninder der er blevet gravide og de blev det begge 2 indenfor et par måneder, og sidder så og tænker at det bare er så typisk at sådan noget ikke kunne ske for os, vi skal altid kæmpe for tingene men der er jo selvfølgelig ikke nogen der har lovet det skulle være nemt. Vi har bare sexet når vi har haft lyst til det, jeg har taget gele royal og drukket grøn the. Valgte så at prøve ægløsningstest i denne måned da det jo ikke kunne skade noget og så vidste jeg også hvornår ca på måneden jeg har min ægløsning da jeg har oplevet 2 cykluser hvor min mens er udeblevet, var ved en gyn som sagde alt så fint ud så de kunne ikke svarer mig på hvorfor den valgte at hoppe over 2 gange på 1 år. nå men bruger så de her æg teste og de bliver bare ikke positive der kommer 2 streger men ikke positive. Jeg havde mens første dag d. 12.02.13 og skulle have haft min ægløsning omkring d. 28.02.13 og tænker at jeg er ved at være alt for tæt på min næste mens til at kunne få en ægløsning nu her som er positiv.. Nå men havde bare brug for at komme af med det for hader at have det sådan her og syntes virkelig jeg har prøvet alt. Er der nogen der ved om man kan få en sen ægløsning? 

Tak fordi i ville læse mit indlæg.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2013

La´chrissen

lottepigen12 skriver:

Hej Alle jer på Baby.dk

Jeg er simpelthen så frustreret, mig og min kæreste har været igang med at lave en baby i snart et år. Vi har en datter sammen og ønsker os sådan et barn mere, men der sker bare intet. Det tog os 14 måneder at lave vores super skønne datter, men havde ikke forventet det ville tage så lang tid at lave nummer 2 og er begyndt at blive rigtig knotten over at der bare ikke sker noget, men det er nok også fordi jeg har 2 veninder der er blevet gravide og de blev det begge 2 indenfor et par måneder, og sidder så og tænker at det bare er så typisk at sådan noget ikke kunne ske for os, vi skal altid kæmpe for tingene men der er jo selvfølgelig ikke nogen der har lovet det skulle være nemt. Vi har bare sexet når vi har haft lyst til det, jeg har taget gele royal og drukket grøn the. Valgte så at prøve ægløsningstest i denne måned da det jo ikke kunne skade noget og så vidste jeg også hvornår ca på måneden jeg har min ægløsning da jeg har oplevet 2 cykluser hvor min mens er udeblevet, var ved en gyn som sagde alt så fint ud så de kunne ikke svarer mig på hvorfor den valgte at hoppe over 2 gange på 1 år. nå men bruger så de her æg teste og de bliver bare ikke positive der kommer 2 streger men ikke positive. Jeg havde mens første dag d. 12.02.13 og skulle have haft min ægløsning omkring d. 28.02.13 og tænker at jeg er ved at være alt for tæt på min næste mens til at kunne få en ægløsning nu her som er positiv.. Nå men havde bare brug for at komme af med det for hader at have det sådan her og syntes virkelig jeg har prøvet alt. Er der nogen der ved om man kan få en sen ægløsning? 

Tak fordi i ville læse mit indlæg.. 

Jeg fik en månede en rigtig sen ægløsning, den blev nøje fulgt af en klinik så er sikker på den kom sent. Omkring dag 20 ca. Men så blev min cyklus også helt mystisk og varede i lidt under 40 dage. Hvor sen normalt er 28. Så kroppen kan virkelig spille en et puds.
Mine tests har ikke været bragende positive ved ægløsning. Så den kan godt være det, så længe de har samme farve. Den skal ikke være meget mørkere, men må gerne.

Anmeld

5. marts 2013

babyonboard

Tak for dit svar, jeg prøver at teste videre og så  fingre for at der snart sker noget. Tror også bare det er fordi jeg bliver lidt bange for om man nu også kan lave flere børn, der er jo ingen garantier bare fordi man har lavet et.. 

Anmeld

5. marts 2013

tweety2060

Det er en ringe trøst, men du er ikke alene- jeg kan genkende flere ting i indlægget, jeg kunne have skrevet det
kender fornemmelsen af "at det lykkes for alle andre" .. bare ikke en selv....
Har du fornemmelsen af virkning med gele royal?
Jeg forsøger nu akupunktur. Hvilket også løber op.....
Hmm ikke dem store lykkelig opskrift.... Desværre, men krydser for dig!!

Anmeld

6. marts 2013

babyonboard

tweety2060 skriver:

Det er en ringe trøst, men du er ikke alene- jeg kan genkende flere ting i indlægget, jeg kunne have skrevet det
kender fornemmelsen af "at det lykkes for alle andre" .. bare ikke en selv....
Har du fornemmelsen af virkning med gele royal?
Jeg forsøger nu akupunktur. Hvilket også løber op.....
Hmm ikke dem store lykkelig opskrift.... Desværre, men krydser for dig!!

Jeg syntes ikke rigtig det virker med gele royal, men tænkte det ikke kunne skade at prøve, har taget det i ca 3 måneder. Ja syntes man bliver lidt trist og det er jo ikke fordi man ikke under ens veninder det men det skær lidt i hjertet hver gang de ligger mavebilleder ind eller scaningsbilleder, men glæder mig da stadig til at se deres små bebser men ville bare ønske det var mig. men  for det snart er vores tur.. 

Hvis du har lyst til at skrive til mig engang i mellem er du velkommen, nogle gange er det rart at skrive med nogen som har det på sammen måde, eller står i samme situation og bare komme af med det.. Men et kæmpe cyper  til dig, det skal nok blive vores tur..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.