Nu tror jeg at jeg ved det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

419 visninger
9 svar
0 synes godt om
22. juni 2009

TbCp

For pokker jeg har været forvirret det sidste års tid... har bare ikke vidst hvad pokker jeg skulle med mit liv/job.

Men nu tror jeg at jeg har fundet ud af det. Venter på min mand kommer hjem med papirer fra borgerservice som skal udfyldes og så sendes til dagplejen, som herefter kommer ud på godkendelsesbesøg.

Jeg vil være privat dagplejer!

Tror ikke der er problemer med at blive godkendt, jeg er jo uddannet pædagog og har arbejdet både i vuggestue og som dagplejer.
Vi har et seperat værelse som vil være perfekt til det med udgang direkte til haven.

Endelig endelig ved jeg hvad jeg vil
Glæder mig bare til at komme igang nu.

Nå men skulle der være nogle der mangler dagplejeplads fra omkring 1/8 2009 så skriv endelig

Er igang med hjemmeside for dagplejen, når jeg bliver godkendt smider jeg lige adressen til hjemmesiden herind.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2009

Vingummien

Ej hvor skønt at høre, dejligt for dig

Kan du ik lige flytte herop så? så vil vi gerne så er vi da sikker på han bliver passet ordentligt

Men rigtig dejligt at høre du endeligt har fundet ud af det, er sikker på de børn du får nok skal få det kanon hos dig.

Anmeld

22. juni 2009

sarahb

Ej hvor er det super søde, det er da bare en go ide...
Det er super at du endelig ved hvad du skal
Og ja så er det noget du er super dygtig til og børnene kommer til at være i så gode hænder
Ihh du skulle bo i kbh

Anmeld

22. juni 2009

Pige2009

TbCp skriver:

For pokker jeg har været forvirret det sidste års tid... har bare ikke vidst hvad pokker jeg skulle med mit liv/job.

Men nu tror jeg at jeg har fundet ud af det. Venter på min mand kommer hjem med papirer fra borgerservice som skal udfyldes og så sendes til dagplejen, som herefter kommer ud på godkendelsesbesøg.

Jeg vil være privat dagplejer!

Tror ikke der er problemer med at blive godkendt, jeg er jo uddannet pædagog og har arbejdet både i vuggestue og som dagplejer.
Vi har et seperat værelse som vil være perfekt til det med udgang direkte til haven.

Endelig endelig ved jeg hvad jeg vil
Glæder mig bare til at komme igang nu.

Nå men skulle der være nogle der mangler dagplejeplads fra omkring 1/8 2009 så skriv endelig

Er igang med hjemmeside for dagplejen, når jeg bliver godkendt smider jeg lige adressen til hjemmesiden herind.

Hvor dejligt. Bor selv i Odense

Knus Linda 24+2

Anmeld

22. juni 2009

Bondepigen

Det lyder godt. Jeg er osse overbevist, at du er en god dagplejer

Anmeld

22. juni 2009

TbCp

Får besøg af dagplejen imorgen så skal de bare godkende mig.
Men det tror jeg ikke bliver et problem.
Dessuden kender jeg pædagogen der kommer, da hun er pædagog for den dagpleje Liva går i

Anmeld

22. juni 2009

TbCp

linda2009 skriver:

Hvor dejligt. Bor selv i Odense

Knus Linda 24+2

Skal i ikke snart bruge dagplejeplads ;-)

Anmeld

22. juni 2009

Pige2009

TbCp skriver:

Skal i ikke snart bruge dagplejeplads ;-)

Har først termin den 10-10 så det kommer til at tage lidt tid endnu Der er kun mig og bebsen. Hvor i Odense bor I?

Knus Linda

Anmeld

22. juni 2009

TbCp

Ja kunne godt se du kun var godt halvejs endnu

Jeg bor på en sidegade til Kochsgade... hvor bor i?

Anmeld

22. juni 2009

TbCp

Ja kunne godt se du kun var godt halvejs endnu

Jeg bor på en sidegade til Kochsgade... hvor bor i?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.