Resultat af gratis tur hos ny frisør :-))))

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.333 visninger
24 svar
7 synes godt om
4. marts 2013

sandramor

Hej piger

Jeg vandt for 3 uger siden en tur hos en ny hair&beauty salon i byen og i fredags var jeg så afsted ville lige vise jer resultatet

En stort omvæltning at gå fra lyshåret til hel mørkhåret men er super glad for både farven og frisuren har så også tabt mig så mit ansigt ser noget mere slankt ud nu
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2013

M (:

sandramor skriver:

Hej piger

Jeg vandt for 3 uger siden en tur hos en ny hair&beauty salon i byen og i fredags var jeg så afsted ville lige vise jer resultatet

En stort omvæltning at gå fra lyshåret til hel mørkhåret men er super glad for både farven og frisuren har så også tabt mig så mit ansigt ser noget mere slankt ud nu

Hvor er det flot! 

Anmeld

4. marts 2013

sandramor

M (: skriver:

Hvor er det flot! 

Åårh 1000 tak

Er også rigtig glad for det

Anmeld

4. marts 2013

CaWi

sandramor skriver:

Hej piger

Dejlig fint og friskt
Men selvfølgelig skal man lige vænne sig til så drastisk et farveskift

Anmeld

4. marts 2013

sandramor

CAWI skriver:

Dejlig fint og friskt
Men selvfølgelig skal man lige vænne sig til så drastisk et farveskift

Mange tak

Og ja tak!! Var liiiiige ved at panikke da jeg sad i stolen og så farven meen nu har jeg vænnet mig til det og er blevet glad for det plus jeg slipper for udgroninger da jeg er mørkhåret af natur

Anmeld

4. marts 2013

CaWi

sandramor skriver:

Mange tak

Og ja tak!! Var liiiiige ved at panikke da jeg sad i stolen og så farven meen nu har jeg vænnet mig til det og er blevet glad for det plus jeg slipper for udgroninger da jeg er mørkhåret af natur

Så er det jo en ren win win!

Anmeld

4. marts 2013

sandramor

CAWI skriver:

Så er det jo en ren win win!

Hihi ja lige præcis

Anmeld

4. marts 2013

mommy1991

sandramor skriver:

Hej piger

Wauw, ser kanongodt ud!!

Anmeld

4. marts 2013

Loa

Wow hvor er det fedt!!!!!

Det klæder dig SÅ godt!!!!!!!!

Anmeld

4. marts 2013

sandramor

emmagirl skriver:

Wauw, ser kanongodt ud!!

Iiih mange tak

Gør mig glad i låget at høre det ikke bare var indbildning fra min side af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.