Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tauf skriver: Jeg kan ikke modtage mms. Jeg har lige haft bøvle med at gå på nettet. Men det fandt jeg ud af tror Elias havde fået slået det fra. Men kan han også det med mms'er? Jeg har en Samsung Galaxy IIs .. Nogen som kan hjælpe:-)
Jeg kan ikke modtage mms. Jeg har lige haft bøvle med at gå på nettet. Men det fandt jeg ud af tror Elias havde fået slået det fra. Men kan han også det med mms'er? Jeg har en Samsung Galaxy IIs .. Nogen som kan hjælpe:-)
2børn2 skriver: For at sende og modtage mms skal du have det mobile net slået til. Ikke WIFI...Har selv Samsung og har selv haft problemet indtil jeg fandt ud af dette
For at sende og modtage mms skal du have det mobile net slået til. Ikke WIFI...Har selv Samsung og har selv haft problemet indtil jeg fandt ud af dette
Tauf skriver: Det tror jeg er ligegyldigt.. Men har fundet ud af det:-):-)
Det tror jeg er ligegyldigt.. Men har fundet ud af det:-):-)
Rockertand skriver: Hvad gjorde du? Kan nemlig heller ikke...
Hvad gjorde du? Kan nemlig heller ikke...
2børn2 skriver: Okay... Godt du fandt ud af det..Jeg kan ikke modtage uden det mobile data er til, ej heller min mand og vi har samme model telefon... Samsung Galaxy SII.
Okay... Godt du fandt ud af det..Jeg kan ikke modtage uden det mobile data er til, ej heller min mand og vi har samme model telefon... Samsung Galaxy SII.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128