Jordemoder imorgen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

232 visninger
4 svar
0 synes godt om
22. juni 2009

LineD

Ja hold da op som tiden er gået, så er det allerede i morgen vi skal til det første jordemoder besøg.

Kan nogle af i kloge tøser løfte sløret for hvad der plejer at foregå?
Jeg tager det nu meget roligt, jeg går da ud fra vi bare skal have os en "sludder for en sladder" omkring graviditeten og velbefindende, + om vi vil have gruppe jordemoder møder eller individuelt... Er det ikke nogenlunde bare det?

Og så d. 8 juli er det tid til MD scanningen, frygter den meget, er så bange for der er et eller andet galt, har INGEN gener/tegn på graviditen haft, kun i form af bækkenløsning og ømme bryster... Men jeg er jo nok bare en af de heldige... (Som ikke kan forstå der svømmer noget rundt derinde når jeg nu ikke kan mærke det...)

Og som et ekstra plus overgik den kommende morfar sig selv og gav os et gavekort til en 2D/3D/4D scanning Neeej hvor dejligt Har heller ikke lavet andet end at fortælle hvor gerne jeg ville det, men at det var for dyrt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2009

Tina2

Ja, det er mest en lille sludder omkring hvordan du har det osv:-)

Så sætter hun temmelig sikkert også doptonen på, så I kan høre hjertelyden, det er sååå dejligt at høre den lille fiskekutter første gang:-)
Så mærker hun nok også lige efter udenpå maven, hvor stor din livmoder er.....

Lyder rigtig dejligt med 3D scanningen. Vi fik en sidst, og hvor var det dog bare mega fedt:-) Og fandt ud af vi ventede en lillebror der, for det kunne de ikke se til MD-scanningen:-)

Skal I vide kønnet?

Anmeld

22. juni 2009

Vingummien

En sludder for en sladder og så om hva tanker du har gjort dig osv. Og så vil hun nok mærke på mavsen.
Det med grupper tror jeg afhænger af hva kommunen man er i, jeg fik det aldrig tilbudt,

Dejligt med sådan et gavekort til 3d det fik vi aldrig gjort.

Anmeld

22. juni 2009

LineD

Tina2 skriver:

Ja, det er mest en lille sludder omkring hvordan du har det osv:-)

Så sætter hun temmelig sikkert også doptonen på, så I kan høre hjertelyden, det er sååå dejligt at høre den lille fiskekutter første gang:-)
Så mærker hun nok også lige efter udenpå maven, hvor stor din livmoder er.....

Lyder rigtig dejligt med 3D scanningen. Vi fik en sidst, og hvor var det dog bare mega fedt:-) Og fandt ud af vi ventede en lillebror der, for det kunne de ikke se til MD-scanningen:-)

Skal I vide kønnet?

Så er fornemmelsen ikke helt ved siden af

Vi vil meget gerne vide kønnet af ren og skær nysgerrighed
Og også lidt fordi både, jeg, far og mormor har drømt det bliver en pige, så det bliver da lidt skægt at se om det passer, selvom kønnet nu er underordnet
Bare h*n er sund og rask 

Er også rigtig glad for vi får os en 3D scanning alligevel

Anmeld

22. juni 2009

Mira0911

Det er så dejligt at høre hjertelyden... Jeg var ved at hyle hver gang jeg hørte den...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.