vil lige høre jer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

310 visninger
7 svar
1 synes godt om
4. marts 2013

mulle85

sagen er den at min bettemand på 4 måneder er forkølet med feber, tænker på om i andre stadig plejer og stille jeres udenfor og sove?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2013

Fuglemor

Nej ikke hvis de har feber. 

Anmeld

4. marts 2013

mulle85

Mor12 skriver:

Nej ikke hvis de har feber. 

okay, var bare lidt i tvivl, han ligger også inde og sover nu!

Anmeld

4. marts 2013

Masig

mulle85 skriver:

sagen er den at min bettemand på 4 måneder er forkølet med feber, tænker på om i andre stadig plejer og stille jeres udenfor og sove?

Jeg holder ham inde hvis han har feber og så bare tager tøjet af ham så han bliver kølet lidt af. men de må vist helst ikke ligge ude med feber. 

Anmeld

4. marts 2013

mulle85

Masig skriver:

Jeg holder ham inde hvis han har feber og så bare tager tøjet af ham så han bliver kølet lidt af. men de må vist helst ikke ligge ude med feber. 

okay!

han ligger også inde nu, var bare lige for og høre, men holder ham inde idag så

Anmeld

4. marts 2013

MorDk

Selvom mine unger har feber så har de sovet ude. Det kan faktisk være rigtig rart for dem. Min dreng har fx . altid sovet meget bedre ude... og især når han havde feber. Dog ikke hvis han havde 40 i feber. Jeghar bare tjekket oftere...

Anmeld

4. marts 2013

B&J

min dreng sov også ude hvis han har feber... uden tvivl ja jeg kigger mere til ham men han har godt af at komme ud i den friske luft...

Anmeld

4. marts 2013

(august)

Mine piger sover også ude hvis de bare er normalt syge med feber. Det er dog også deres humør og væren som har en faktor. Hvis de bare hænger og intet gider, så får de lov at hænge og sove inde, men hvis de ellers har det fint, så bliver de lagt ud 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.