Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
tror hun hed det, hende der ventede trillinger..
er der nogen der ved om hun har født..?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
op
lucas<3 skriver: tror hun hed det, hende der ventede trillinger.. er der nogen der ved om hun har født..?
Hun er i min terminsgruppe på FB, men er sikker på, at hun nok selv skal komme med en update, når der er noget at fortælle (:
Hej
Jeg mener hun har født
M (: skriver: Hun er i min terminsgruppe på FB, men er sikker på, at hun nok selv skal komme med en update, når der er noget at fortælle (:
Citerer dig lige - se indlæg ovenfor
Værsgo: https://www.baby.dk/debat/212432pi1/foedsel/trilling-foedsel.aspx
Laurakoncern skriver: Hej Jeg henvender mig til jer fra TV Produktionsselskabet Koncern TV- og film, hvor vi er ved at udvikle en ny serie til TV2. I programmet vil vi følge fire mennesker/par/familier med forskellige projekter, der sætter satser alt, ved at begynde på et nyt projekt, som vil forandre og omvælte deres liv totalt. I den forbindelse, søger vi en familie, som skal have trillinger. Vi har søgt med lys og lygte efter et par, men har ikke kunne finde nogen... M (: - hvis du er i fb gruppe med hende, vil du så være sød og spørge om hun vil skrive til os, hvis altså hun kunne have lyst til at høre mere om programmet og en eventuel casting.. Eller er der andre, der har kontakt til Brummeline? eller andre der skal have trillinger? Hun kan skrive til laaa@koncern.dk De bedste hilsner fra Laura fra Koncern tv
Jeg har delt opslaget i vores fb-gruppe
Moma skriver: Citerer dig lige - se indlæg ovenfor
Tak for notifikationen
hejsa hvis i går ind under fødsel og finder trillinge fødsel, så kan i alle se jeg har født og ligger da gerne et billede på så i kan se
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128