Godmorgen:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

409 visninger
6 svar
2 synes godt om
4. marts 2013

MyLove E

Godmorgen til alle:-)

Ih det er en god morgen. Elias er ved mormor, så vi har sovet hele natten og jeg skal ikke tænke på at skal op og aflevere ham. Jeg kan bare ligge og slappe af ind til jeg skal på daghospitalet.
Og ved i hvad ? Han tager en nat mere i nat så i morgen er det det sammen:-):-):-)

P.s jeg elsker min søn. Men elsker også lidt frihed:-):-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2013

Janni.

Godmorgen min ven. 

Lyder som en rigtig dejlig morgen.  Her nyder jeg en enkelt fridag efter weekends vagter. Så lige en arbejdsdag imorgen 7-12 og derefter hele 10 DAGES (!!) FERIE.. Yes, glæder mig. 

Men det er sådan set også min sommerferie, så det er vel på tide 

Anmeld

4. marts 2013

Troldemommi

Godmorgen

Jeg har sendt mand og barn afsted og jeg sidder og nørkler med en ansøgning og lander af en eller anden grund hele tiden inde på Baby.dk hmmmm

Monica

Anmeld

4. marts 2013

MyLove E

Janni. skriver:

DGodmorgen min ven. 

Lyder som en rigtig dejlig morgen.  Her nyder jeg en enkelt fridag efter weekends vagter. Så lige en arbejdsdag imorgen 7-12 og derefter hele 10 DAGES (!!) FERIE.. Yes, glæder mig. 

Dejligt med ferie:-):-)

Du kan bare komme forbi:-):-):-)

Anmeld

4. marts 2013

MyLove E

Janni. skriver:

Godmorgen min ven. 

Men det er fordi vi er så dejlige her inde:-):-):-):-):-):-)

Anmeld

4. marts 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Det er bare dejligt med børn der er så store at de ka komme på mini ferie hos bedsterne!! Og dejligt med en hel nats søvn! 

Anmeld

4. marts 2013

MyLove E

StineW79 skriver:

Det er bare dejligt med børn der er så store at de ka komme på mini ferie hos bedsterne!! Og dejligt med en hel nats søvn! 

Jeps:-) Og vi tager lige en nat mere:-):-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.