gave til far som bliver 30

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

379 visninger
8 svar
0 synes godt om
22. juni 2009

babyMark

Hej med jer...

min mand bliver 30 her den 30. og jeg vil gerne finde på noget personligt - jeg tænker at der både skal være noget, der markerer at han skal være far - og noget der markerer at han stadig er ung, smuk og dejlig

Er der nogen, der har nogle gode ideer?

Jeg tænker på den med baby - kunne f.eks. være noget et krus eller lign. med teksten "verdens bedste far" eller noget i den stil?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2009

Vingummien

Uh man kan jo få en masse, musemåtter osv.
Men da du jo ik har født som jeg kan forstå så er et krus nok en rigtig god ide. El vente og så give ham et krus med billed af den nyfødte

Anmeld

22. juni 2009

Bondepigen

Du kunne osse give ham et rigtigt flot billede af dig med jeres baby i maven??

Anmeld

22. juni 2009

Vingummien

faktisk en rigtig god ide med sådan et billed, ved i photo care laver de også puslespil, så evt få taget et helt vild godt billed af dig og så få lavet et puslespil

Anmeld

22. juni 2009

babyMark

hejsa
Rigtig gode forslag der

Ja jeg er i uge 36 + 6 så det er jo ved at være oppe over...men har lavet en "aftale" med babyen om at han ikke kommer før efter fars fødselsdag. Min søsters kæreste bliver også 30 den 30. juni, så vi behøver vist ikke én mere i familien, der har fødselsdag den dag

Anmeld

22. juni 2009

Vingummien

babyMark skriver:

hejsa
Rigtig gode forslag der

Ja jeg er i uge 36 + 6 så det er jo ved at være oppe over...men har lavet en "aftale" med babyen om at han ikke kommer før efter fars fødselsdag. Min søsters kæreste bliver også 30 den 30. juni, så vi behøver vist ikke én mere i familien, der har fødselsdag den dag

30 juni er en god dag at have fødselsdag

Anmeld

22. juni 2009

TbCp

Jeg ville også have foreslået det med billedet.
Et flot billede af dig med den store mave

Anmeld

22. juni 2009

babyMark

Hej Susanne og jer andre

Jamen så må vejret da blive fantastisk den dag  Håber dog at det vil sige under 30 grader for ellers så bliver jeg nok lidt vranten med varmen

Nogle der ellers har oplevet deres kærester/mænd begynde at panikke lidt over at blive 30?

Anmeld

22. juni 2009

Stineve

Min kæreste var ved at panikke dengang han blev 25 , og nu endnu mere, her når han fylder 26...

så han må panikke endnu mere når han runder de 30.. hehe..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.