Åhr altså... For helvede, har det vildt underlig indeni. Er næsten fysisk dårlig 
Som nogle måske har læst i et af mine tidligere i flæg så er min datter på 18 mdr MEGET voldsom. Hun bider, slår, sparker, niver og river i hår... Her til aften sad jeg så med hende i sofaen (min kæreste er på job, han sejler, så er alene med hende for tiden) og vi hygger os med nogle sanglege og fjoller lidt rundt og så pludselig ud af det blå så slår hun mig hårdt i hovedet med hjørnet af vores fjernbetjening (AV), det gør vildt ondt og jeg sætter hende (hun sad på mit skød med hendes ansigt vendt mod mit) fra mig mens jeg bestemt siger nej. Hun griner mig op i hovedet og slår igen, denne gang med flade hænder. Jeg siger at det gør av på mor og siger igen nej. Endnu engang griner hun og så slår hun mig på kinden og hun rammer bare helt "perfekt" så det svier i hele ansigtet og tårnene løber ud ad mig. Selvom jeg godt ved hun ikke vil gøre mig fortræd, så blev jeg simpelthen bare så ked af det at jeg beyndte at græde ... Jeg går helt hen til hende og peger på mit ansigt og siger (ret højt, men mener bestemt ikke jeg råbte) "Kan du da ikke se mor er ked af det" og så er jeg simpelthen nødt til at gå et øjeblik. Jeg vender mig og går ud i vores alrum (køkken/alrummet hænger sammen med stuen) .... Kan høre hun begynder at hulke og pludselig kommer hun løbende, men jeg tager hende ikke op selvom hun tydeligvis gerne vil
... Havde simpelthen behov for lige at trække vejret. Der går et øjeblik og hun begynder at lege og jeg sætter mig tilbage i sofaen... Efter lidt tid kommer hun hen og stiller sig lige foran mit ansigt og lægger hovedet på skrå og siger: "boooar(mor)" jeg kigger på hende og så smiler hun og siger "Hej" - går lidt tættere på, stryger mig blidt på håret og siger: "ae ae" .... 
Hun fik derefter masser af kys og kram, men har det stadig helt mærkeligt over, at jeg nærmest brød sammen foran hende... Sådan har hun jo aldrig set mig før.... 
Anmeld