IH de der ærteposer igen???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.685 visninger
10 svar
2 synes godt om
3. marts 2013

MyLove E

Jeg er så opsat på at komme i gang med mine ærteposer. Men kan bare ikke finde ud af hvordan jeg skal lave dem.

Jeg vil gerne give dem til dagplejerne i byen og til min moster som også er dagpleje. Så de skal gerne være sådan at de kan vaskes.

Jeg kan så ikke finde ud af om jeg skal lave en pose med ris i og så lave en ydre pose som kan tages af og vaskes. Men der skal jo tryk låse på og så bliver de jo hurtig dyre.

Jeg kan jo så også lave dem med perler eller plast granulat . Men kan det tørres?? Kan det klare varmen?? Eller skal de bare ligge til tørre???

Håber nogen kan hjælpe mig. Jeg er så hug på at komme i gang:-):-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2013

K&S

Tauf skriver:

Jeg er så opsat på at komme i gang med mine ærteposer. Men kan bare ikke finde ud af hvordan jeg skal lave dem.

Jeg vil gerne give dem til dagplejerne i byen og til min moster som også er dagpleje. Så de skal gerne være sådan at de kan vaskes.

Jeg kan så ikke finde ud af om jeg skal lave en pose med ris i og så lave en ydre pose som kan tages af og vaskes. Men der skal jo tryk låse på og så bliver de jo hurtig dyre.

Jeg kan jo så også lave dem med perler eller plast granulat . Men kan det tørres?? Kan det klare varmen?? Eller skal de bare ligge til tørre???

Kan du ikke lave det ydre "hylster" ligesom et pudebetræk, hvor der er overlapning i den ene ende?

Anmeld

3. marts 2013

MyLove E

K&S skriver:

Kan du ikke lave det ydre "hylster" ligesom et pudebetræk, hvor der er overlapning i den ene ende?

Nåhh jo det kunne jeg måske godt. men er bare så god til at sy eller lave mønster så ved ikke lige hvordan jeg skal gøre...
Men ret god idé:-):-)

Anmeld

3. marts 2013

K&S

Tauf skriver:

Nåhh jo det kunne jeg måske godt. men er bare så god til at sy eller lave mønster så ved ikke lige hvordan jeg skal gøre...
Men ret god idé:-):-)

Jeg er heller ikke kreativ, men jeg tænker et langt stykke stof (i den bredde du skal bruge) - så syr du lommen og lægger resten ind over den og syr i siderne 

Giver det mening? 

Anmeld

3. marts 2013

MyLove E

K&S skriver:

Jeg er heller ikke kreativ, men jeg tænker et langt stykke stof (i den bredde du skal bruge) - så syr du lommen og lægger resten ind over den og syr i siderne 

Giver det mening? 

Min kloge mand har lige prøvet at forklare mig det med papir og clipse maskine:-):-):-)
Tror det bliver sådan, det får hvertfald et forsøg:-)

Anmeld

4. marts 2013

gædde/gitte

Tauf skriver:

hvad fanden er en ærtepose??

Anmeld

4. marts 2013

MyLove E

gædde/gitte skriver:

hvad fanden er en ærtepose??

Ærteposer er sådan nogle små poser med ærter ris eller andet i.
Man bruger dem til at kaste med eller man kan lægge dem på hovedet eller hånden og så balancer med det.

Børn elsker at lege med dem. Da de er nemme at gribe og kaste med:-)

Anmeld

4. marts 2013

gædde/gitte

Tauf skriver:

Ærteposer er sådan nogle små poser med ærter ris eller andet i.
Man bruger dem til at kaste med eller man kan lægge dem på hovedet eller hånden og så balancer med det.

Børn elsker at lege med dem. Da de er nemme at gribe og kaste med:-)

oooooookay

Anmeld

4. marts 2013

MyLove E

gædde/gitte skriver:

oooooookay

Ved du hvad det er nu???:-)

Anmeld

4. marts 2013

gædde/gitte

Tauf skriver:

Ved du hvad det er nu???:-)

yes!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.