Fuld i uge 3 måske ? :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.062 visninger
6 svar
2 synes godt om
3. marts 2013

Anonym trådstarter

Min kæreste og jeg er ikke desperate efter at få børn men tager det stille og roligt . 

Men igår var vi til fødselsdag og vi blev begge godt fulde . jeg havde æg løsning i tirsdags , kan ægget gå til grunde pga den druk tur ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2013

emsaroto

Anonym skriver:

Min kæreste og jeg er ikke desperate efter at få børn men tager det stille og roligt . 

Men igår var vi til fødselsdag og vi blev begge godt fulde . jeg havde æg løsning i tirsdags , kan ægget gå til grunde pga den druk tur ?

jeg tror ikke du skal tænke SÅ meget over det...

Jeg har (ikke fordi man bare skal gøre det) drukket meget i gennem begge mine 2 måneder af graviditeterne, fordi jeg ikke har fundet ud af det før. 

Jeg har velfungerende barn i dag, og en god baby i maven  

men til dig, og håber da i er gravide 

Anmeld

3. marts 2013

Bertris

Vil starte med at sige en ting. 

LAD VÆR MED AT STRES OVER DET!  

Jeg er i dag 37+6, og var virkelig stang barcadi to gange inden jeg fandt ud af at jeg har været gravid (omkring uge 3 og 5) + lidt småtterier i mellem der, men min prinsesse i maven skulle have det perfekt. 
Tilgengæld så hvis du stresser over du har drukket kan det påvirke din krop negativt 

Anmeld

3. marts 2013

Ka+Ma=Be

Nej det sker der ikke noget ved! moderkagen er endnu ikke dannet og mor og embryo har derfor stadig separate kredsløb.

Anmeld

3. marts 2013

Miss Church

Anonym skriver:

Det synes jeg ikke du skal bekymre dig om! 

Hvis du er gravid, deler du ikke kredsløb med embryoet endnu Så tag du det helt roligt. 

for at du snart kan teste postiv

Anmeld

4. marts 2013

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Det er korrekt de ikke deler kredsløb,men idet alkohol forstyre celledelingen,er der ingen tvivl om,at alkohol er skadeligt,og kan medføre at et befrugtet æg  går  til grunde,men du kan jo ikke gøre fra eller til nu,så kig du tilbage på din brandert som en sjov aften,og afvent test dag. 

Anmeld

4. marts 2013

tarkoflen

Jeg kender utrolig mange, der har været sprit stive i starten af deres graviditet, fordi de ikke vidste det, og de har sunde og raske børn i dag!

Jeg tror det er værre, hvis du går og stresser over det!

Og helt ærlig, så tror jeg, at 8 ud af 10 der er blevet naturligt gravide og måske endda hurtigt gravide, har været fulde i perioden op til den positive test! Man skal jo ikke stoppe sit liv fordi man gerne vil være gravid, og hvis man ellers ikke har problemer med at blive gravid, så skal det nok gå altsammen

Håber l får en positiv test om en uges tid

Selvfølgelig skal man ikke drikke sig i hegnet hele tiden og så igen, når man forsøger at lave en baby, men en enkelt smutter her og der, det går nok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.