Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Caroline86 skriver:Jeg vil med...og bebser inde i mavsen jeg tror også det passer bedst for mig i august, men jeg skal nok finde ud af det
eliasogmor skriver:som overskriften lyder, så skal vi have et møde i kolding også....denne gang , skal det forgå i legeparken i kolding. http://www.koldingkommune.dk/legeparken/0056410.asp.hvor vi også kan låne et hus, hvis vejret i kke arter sig..der er også en grill vi også kan låne.... men det store 1000. kr spørgsmål er... hvornår skal det være??????og hvem vil med?????sommer hilsner fra louise..
Jeps jeg er også klar... Slut Juli eller August passer også mig bedst.. Er pt i det lækreste sommerhus i Blåvand med pool som Line og jeg svømmer rundt i Men ja Lulle, legeparken vil jo være et super fedt sted at mødes..
Kristina V skriver: Jeps jeg er også klar... Slut Juli eller August passer også mig bedst.. Er pt i det lækreste sommerhus i Blåvand med pool som Line og jeg svømmer rundt i Men ja Lulle, legeparken vil jo være et super fedt sted at mødes..
Eva skriver:Sjovt det kun er jyderne der mødes...godt møde til jer...smiler
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128