PCOS - skal starte med pergotime

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

422 visninger
1 svar
0 synes godt om
3. marts 2013

Linde

Hej alle 

Jeg har fornylig fået diagnosen PCOS. Jeg er kommet i et forløb hos min gynækolog. Jeg har fået metformin i 3 mdr nu uden at der er sket noget. Har hverken fået menstruation eller blevet gravid og ultralydsscanningen viste fortsat svært poly cystiske æggestokke. 

Nå... Mit dilemma er at vi netop har bestilt en reje til Thailand i 4 uger fra d. 11 nov 2013. Jeg ønsker brændende at blive gradvis inden vi skal afsted men skal jo nok ikke være for langt henne! Min gynækolog vil starte mig med pergotime, når der har været en blødning, efter jeg har været på p-piller i snart 8 dage. 

Skal jeg starte denne behandling selvom det, set i lyset af vores planlæggelse om at tage til Thailand til nov, ikke er så smart at blive gravid før midt i maj? Jeg har ingen ide om hvor lang tid det tager at få gang i ægudviklingen og dermed chancerne for at blive gravid. Jeg er bange for at det kan komme til at tage lang tid og er derfor lidt i mod at vente med at starte behandling før til maj??? 

det blev til en lang smøre har I holdnninger/erfaringer? 

Jeg har ikke spurgt min gynækolog endnu, overvejer at ringe til hende inden jeg starter med pergotime. 

Tak for jeres tid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2013

et-ønske

Jeg synes du skal gøre det der føles rigtig for dig.

Da jeg blev gravid med min datter for 7 år siden, blev jeg gravid efter første omgang behnadling med pergotime

Denne gang har det taget længere tid

Sååååååå der er vist ingen regler uden undtagelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.