jer der har finanseret nyere biler?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

747 visninger
16 svar
0 synes godt om
3. marts 2013

1990h

Kæresten og jeg går lidt med tanker om at skifte vores ældste bil ud med en ny eller nyere bil.

ikke ældre end årgang 2010.

er der nogle af jer der har finanseret biler i disse årgange.

hvad var bilens pris, hvad sidder i for om måneden i finansering og hvad var udbetalingen. lånte i til udbetalingen eller havde i også den? samt lånetes løbetid.

selv har vi kigget på en skoda octavia combi.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2013

Stumpe27

1990h skriver:

Kæresten og jeg går lidt med tanker om at skifte vores ældste bil ud med en ny eller nyere bil.

hvad var bilens pris, hvad sidder i for om måneden i finansering og hvad var udbetalingen. lånte i til udbetalingen eller havde i også den? samt lånetes løbetid.

opper den lige

Anmeld

3. marts 2013

fresia

Profilbillede for fresia
Vi købte sidste år en Mazda 2 fra 2011, vi lagde 50.000 i udbetaling, men tror kun at kravet var på 25.000 ca Pengene til udbetalingen tog vi fra vores opsparing.

Vi betaler 2.000 på den om måneden, og det var med en løbetid på 5 år.

Vi er super glade for vores bil

Anmeld

3. marts 2013

Stumpe27

fresia skriver:

Vi købte sidste år en Mazda 2 fra 2011, vi lagde 50.000 i udbetaling, men tror kun at kravet var på 25.000 ca Pengene til udbetalingen tog vi fra vores opsparing.

er det ikke også noget med at når man finansiere en bil så står det firma man leaser den fra for alle udgifter mht når bilen skal på værksted mm.??

Anmeld

3. marts 2013

1990h

fresia skriver:

det lyder faktisk fint.

vi har kigget på skoda octaviaen som sagt. denne her kostede 245000 fra ny. vi kigger både på ny og nogle der måske er 2 år for at tjekke besparelsen..

løbetiden vil blive 86 måneder. hvis vi ligger den gamle bil i og penge til udbetaling så havner den nok på 2800 i finansering. så kommer forsikring og vægtafgift. så det jo noget af en udgift post vi skal til og regne med..

Anmeld

3. marts 2013

**Ønskebabyen

Så vidt jeg ved så er det ligegyldigt hvor ny eller gammel bilen er. Det hele det kommer an på er bilens pris og hvor du vælger at finansere den henne..

Vi købte for 3 år siden en Opel fra 2006 til omkring 155.000. Vi lagde ca 24000 i udbetaling og afbetaler ca 2350 kr om mdr.

Tallene er ca priser, men varierer med maks 1000 kr da jeg ikke husker dem helt 100%  

løbetiden er på 6 år

Anmeld

3. marts 2013

**Ønskebabyen

Stumpe27 skriver:

er det ikke også noget med at når man finansiere en bil så står det firma man leaser den fra for alle udgifter mht når bilen skal på værksted mm.??

At købe en bil og finansere den igennem et selskab er altså ikke det samme som at lease en bil.

Anmeld

3. marts 2013

1990h

**Ønskebabyen skriver:

Så vidt jeg ved så er det ligegyldigt hvor ny eller gammel bilen er. Det hele det kommer an på er bilens pris og hvor du vælger at finansere den henne..

Vi købte for 3 år siden en Opel fra 2006 til omkring 155.000. Vi lagde ca 24000 i udbetaling og afbetaler ca 2350 kr om mdr.

Tallene er ca priser, men varierer med maks 1000 kr da jeg ikke husker dem helt 100%  

løbetiden er på 6 år

tak for dit imput

Anmeld

3. marts 2013

fresia

Profilbillede for fresia
Stumpe27 skriver:

Vores er ikke leaset, den er bare finanseret med et lån Så vi skal selv betale for værksted

Anmeld

3. marts 2013

Stumpe27

fresia skriver:

Vores er ikke leaset, den er bare finanseret med et lån Så vi skal selv betale for værksted

okay hvad er forskel ved at lease og finansiere? fordele/ ulemper?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.