jeg har ægløsning idag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

262 visninger
8 svar
1 synes godt om
3. marts 2013

Anonym trådstarter

og vi har haft ubeskyttet sex, men haan trak sig... det er ikke fordi vi proever at blive gravide...

hvor stor er chancen for at jeg er gravid? jeg mener snakker vi 10 % ... 50 %.... eller kan man ikk sige det.....

ps. vi har ikk noget imod hvis jeg er gravid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2013

Lady Marion <3

Anonym skriver:

og vi har haft ubeskyttet sex, men haan trak sig... det er ikke fordi vi proever at blive gravide...

hvor stor er chancen for at jeg er gravid? jeg mener snakker vi 10 % ... 50 %.... eller kan man ikk sige det.....

Ha ha ha undskyld ikke ondt ment , men ind i mellem kommer der altså de mest sindsyge spørgsmål herinde , hvor pokker skulle folk vide det fra ??

Prøv evt google
Kan oplyse at vi har brugt den metode i 6 år også når jeg har haft æl og er aldrig blevet gravid.

Anmeld

3. marts 2013

Anonym trådstarter

Lady Marion <3 skriver:

Ha ha ha undskyld ikke ondt ment , men ind i mellem kommer der altså de mest sindsyge spørgsmål herinde , hvor pokker skulle folk vide det fra ??

Prøv evt google
Kan oplyse at vi har brugt den metode i 6 år også når jeg har haft æl og er aldrig blevet gravid.

ok undskyld der stod pa google at den metode er 80 % sikker ..

Anmeld

3. marts 2013

Lady Marion <3

Anonym skriver:

ok undskyld der stod pa google at den metode er 80 % sikker ..

Ok så der vel 20 % chance for graviditet Du skal da ikke undskylde , syntes bare det var morsomt , folk stiller tit en masse underlige spørgsmål som man reelt kan google sig til .

Anmeld

3. marts 2013

UnderCover37

Anonym skriver:

Det er godt dumt ihvertfald hvis I ikke ønsker en graviditet!

Præ-sæd er rigeligt hvis man rammer det rigtige tidspunkt så hvis I ikke vil ha et barn må I ned efter en fortrydelses pille og nogle kondomer!

Anmeld

3. marts 2013

UnderCover37

Nåh kan nu se I ikke vil være kede af det så drop mit svar igen

Anmeld

3. marts 2013

Anonym trådstarter

UnderCover35 skriver:

Det er godt dumt ihvertfald hvis I ikke ønsker en graviditet!

Præ-sæd er rigeligt hvis man rammer det rigtige tidspunkt så hvis I ikke vil ha et barn må I ned efter en fortrydelses pille og nogle kondomer!

skrev jo ps. vi har ikke noget imod at blive gravide

Anmeld

3. marts 2013

UnderCover37

Anonym skriver:

skrev jo ps. vi har ikke noget imod at blive gravide

Og det så jeg bagefter derfor svar nr 2...

Anmeld

3. marts 2013

Anonym trådstarter

UnderCover35 skriver:

Og det så jeg bagefter derfor svar nr 2...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.