hvonår testede i positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

632 visninger
10 svar
1 synes godt om
3. marts 2013

Rikkebach

altså jeg bliver snart skør!..

Jeg er gået en uge over tid idag, og har en del graviditetssymtomer.

Har fået større mere faste bryster.
Flere knopper omkring brystvorten
mere udflåd
træthed
Lidt kvalme
14 dage med "mens" smerter, er dog ved at stoppe nu
En brun streg fra trussekanten og til navle, OG ved godt mange siger den kommer senere, men den er der!

MEN har ikke testet positiv endnu skal til lægen fredag med blodprøver, men er der andre der har prøvet ikke at kunne teste med uren i laang tid og stadig var gravid ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2013

Trinebaby

Rikkebach skriver:

mere udflåd
træthed
Lidt kvalme
En brun streg fra trussekanten og til navle, OG ved godt mange siger den kommer senere, men den er der!

MEN har ikke testet positiv endnu skal til lægen fredag med blodprøver, men er der andre der har prøvet ikke at kunne teste med uren i laang tid og stadig var gravid ??

Jeg var 5+3 før jeg kunne se nået  

Anmeld

3. marts 2013

Rikkebach

Trinebaby skriver:

Jeg var 5+3 før jeg kunne se nået  

det er jeg idag ca, hvis jeg altså er gravid, og stadig ingenting ,

Anmeld

3. marts 2013

mommy1991

Rikkebach skriver:

mere udflåd
træthed
Lidt kvalme

Jeg testede positiv 4+5 ved lægen, men den var bragendes positiv, så tror godt jeg kunne have testet noget før  

Held og lykke med det 

Anmeld

3. marts 2013

Trinebaby

Rikkebach skriver:

det er jeg idag ca, hvis jeg altså er gravid, og stadig ingenting ,

Men kender en hun kunne slet ikk teste , hun fik taget blodprøve før hun fik det bekræfter men forstå dig godt , det virkelig ikk sjovt og gå i uvished

Anmeld

3. marts 2013

Rikkebach

Trinebaby skriver:

Men kender en hun kunne slet ikk teste , hun fik taget blodprøve før hun fik det bekræfter men forstå dig godt , det virkelig ikk sjovt og gå i uvished

det utrolig så stor forskel der er på det, men ja det rimelig hårdt, for jeg er næsten ikke i tvivl om, at jeg er gravid, men vil så gerne have det bekræftet, så man kan begynde at glæde sig over det.. Lige nu, prøver jeg jo lidt at overbevise mig selv om, at jeg ikke er gravid, selv om jeg føler det, og tror det... Det er en frygtelig følelsesmæssig rutsjetur 

Anmeld

3. marts 2013

Trinebaby

Rikkebach skriver:

det utrolig så stor forskel der er på det, men ja det rimelig hårdt, for jeg er næsten ikke i tvivl om, at jeg er gravid, men vil så gerne have det bekræftet, så man kan begynde at glæde sig over det.. Lige nu, prøver jeg jo lidt at overbevise mig selv om, at jeg ikke er gravid, selv om jeg føler det, og tror det... Det er en frygtelig følelsesmæssig rutsjetur 

Jeg prøvede og gå 14 dage overtid der følte jeg mig slet ikk gravid , men da jeg gik den uge over og jeg var gravid jeg følte mig så gravid men kunne ikk teste men så da jeg kunne blev man lige lidt lettere , så jeg var næsten sikker 

Anmeld

3. marts 2013

Rikkebach

Trinebaby skriver:

Jeg prøvede og gå 14 dage overtid der følte jeg mig slet ikk gravid , men da jeg gik den uge over og jeg var gravid jeg følte mig så gravid men kunne ikk teste men så da jeg kunne blev man lige lidt lettere , så jeg var næsten sikker 

ja .. jeg tror også bare jeg vælger at lytte til min krop, og så ser jeg hvad blodprøven siger

Anmeld

3. marts 2013

Trinebaby

Rikkebach skriver:

ja .. jeg tror også bare jeg vælger at lytte til min krop, og så ser jeg hvad blodprøven siger

Håber virkelig den er der

Anmeld

3. marts 2013

CH2012

Rikkebach skriver:

mere udflåd
træthed
Lidt kvalme

Hvorfor skal du først til lægen fredag? Er der slet ikk tid før? Kan sagtens forstå dig. Det må være meget frustrerende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.