7-9 måneder baby og sommer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.148 visninger
7 svar
2 synes godt om
3. marts 2013

Merii

Til sommer er min baby 7-9 måneder gammel og hvad kan man lave med dem i den alder udenfor..?

er det for tidligt at tage dem til zoo osv?

Og fortæl gerne hvad i brugt tiden til med dem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2013

HopinWishin

Merii skriver:

Til sommer er min baby 7-9 måneder gammel og hvad kan man lave med dem i den alder udenfor..?

Min datter er 6,5 mdr nu... og vi har netop prøvet baby joggeren... og så tror jeg snart jeg vil ha sat vores babygynge op udenfor Hm.. ellers følger jeg lige med her ; 

Anmeld

3. marts 2013

Merii

HopinWishin skriver:

Min datter er 6,5 mdr nu... og vi har netop prøvet baby joggeren... og så tror jeg snart jeg vil ha sat vores babygynge op udenfor Hm.. ellers følger jeg lige med her ; 

Hvor dejligt, så i nyder rigtig foråret

Det er lidt svært synes jeg da det er mit første barn så jeg har ingen ide

Anmeld

3. marts 2013

Maja_4000

Min datter er fra december 2010, og denførste sommer lavede vi ikke noget særligt.. Vi tog i sommerhus og var SUPER heldige med vejret, så vi var meget ved stranden hvor hun som regl sov i barnevognen og ellers sad hun lidt i sandet i skygge og pillede ved lidt sten og sådan
Vi var også på Bakken (det er vi hvert år med min kærestes familie), og dér fortrød jeg godt nok at vi havde taget hende med .. Det regnede HELE dagen, og var generelt en rigtig lorte dag :p

De er jo for små til at vi noget rigtigt ud af en tur i zoo f.eks., men tag da afsted hvis det er dét I har lyst til .. Hvis I hygger jer, gør de små jo også

Anmeld

3. marts 2013

modesty

Hun får nok ikke vildt meget ud af Zoo, men hvis du synes det er sjovt, skal I da bare afsted. 

Vi hang mest ud i parker. Jeg havde altid et stort picnictæppe liggende under vognen, så vi bare kunne slå os ned hvor vi havde lyst. Det er jo ikke sikkert at hun kravler endnu, men hvis hun gør, er det jo en fest bare at kravle rundt og mærke på græsset og proppe blade i munden o.s.v.

Anmeld

3. marts 2013

lycly

Tag på legepladsen, på en græsplæne (husk parasol dog) eller i svømmehal Det er lidt begrænset hvad man kan lave af deciderede sommerting og de får ikke meget ud af at komme i zoo, der skal de nok lige om på den anden side af 12 mdr

Anmeld

3. marts 2013

LR85

Merii skriver:

Jeg ville smide dem i en slags dragt så se ikke blir kolde når de sidder på jorden eller kravler, og så ud i haven, sandkassen, en legeplads

Anmeld

3. marts 2013

(august)

Hej 

Vore nr. 2 er fra januar 2012 og nr 1 er fra august 2010, så vore lille fulgte med lige meget hvor vi tog hen. Hun var vild med at sidde og pille i sand, gynge og rutje, så mange af vores sommer aktiviteter er gået med at være ved diverse legepladser, zoo, tivoli og hjemme i haven hvis vejret er til det så sæt et badebassin op og lad den lille lege med og i vandet. Man skal dog være obs på at de ikke bliver for kolde også det lige meget hvad alder de har 

God sommer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.