Hvilket stof?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

533 visninger
8 svar
4 synes godt om
3. marts 2013

Mamalou

Hejsa 

Jeg har nogle stole i teaktræ, hvor sædet er lige til at tage af, så stoffet kan skiftes og det projekt skal jeg i gang med nu. Jeg er dog i tvivl om, hvilket stof jeg skal købe? Og hvor? 

Jeg havde tænkt at køre en tur i Ikea og se hvad de har, men er i tvivl om kvaliteten. Er ret grøn på det område.

Så er der mon nogen herinde der kan hjælpe?

Vh. Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2013

Nea85

Mamalou skriver:

Hejsa 

Jeg har nogle stole i teaktræ, hvor sædet er lige til at tage af, så stoffet kan skiftes og det projekt skal jeg i gang med nu. Jeg er dog i tvivl om, hvilket stof jeg skal købe? Og hvor? 

Jeg havde tænkt at køre en tur i Ikea og se hvad de har, men er i tvivl om kvaliteten. Er ret grøn på det område.

Vh. Louise

I hvert fald noget kraftigt noget, ved ikke lige hvad det hedder.
Jeg kan se, at du er fra Nordjylland, prøv evt. også at tage i Stof&Stil (det ligger ved storcentret), de kan rådgive dig bedre, og de har endda åbent i dag

Anmeld

3. marts 2013

Mette.

Mamalou skriver:

Hejsa 

Vh. Louise

Hvis det skal være stof skal du bruge en kraftig lærred, ellers tror jeg ikke det holder ret længe.

Anmeld

3. marts 2013

Mamalou

Nea85 skriver:

I hvert fald noget kraftigt noget, ved ikke lige hvad det hedder.
Jeg kan se, at du er fra Nordjylland, prøv evt. også at tage i Stof&Stil (det ligger ved storcentret), de kan rådgive dig bedre, og de har endda åbent i dag

Jeg vil også tage i stof og stil, for jeg kan se at Ikea ikke har det store udvalg. 

Tak for tippet

Anmeld

3. marts 2013

Mamalou

Mette. skriver:

Hvis det skal være stof skal du bruge en kraftig lærred, ellers tror jeg ikke det holder ret længe.

Hedder det mon bomuldslærred? 

Anmeld

3. marts 2013

Mette.

Mamalou skriver:

Hedder det mon bomuldslærred? 

Nej, det vil jeg slet ikke synes er kraftigt nok. Hvis du tager i stof og stil har de en afdeling med møbelstof, det er noget af det du skal have fat i

Anmeld

3. marts 2013

Asta&Alfred

Mamalou skriver:

Hejsa 

Vh. Louise

Man kan få noget specielt møbelstof, som er mere slidstærk. Er dog i tvivl om de har sådan noget i Ikea. Men ellers vil jeg foreslå at du går ned i en stof forretning og får dem til at rådgive dig om hvilke typer der vil egne sig til at ombetrække med. Det skal jo både være slidstærkt, men også gerne praktisk så det ikke tager i mod, hver gang man spilder på dem:-)

Anmeld

3. marts 2013

trinela

Jeg har nogle stole med stof på fra ikea, det kraftige de har. Det er to år gammelt og stadig pænt

Anmeld

3. marts 2013

Mamalou

Asta&Alfred skriver:

Man kan få noget specielt møbelstof, som er mere slidstærk. Er dog i tvivl om de har sådan noget i Ikea. Men ellers vil jeg foreslå at du går ned i en stof forretning og får dem til at rådgive dig om hvilke typer der vil egne sig til at ombetrække med. Det skal jo både være slidstærkt, men også gerne praktisk så det ikke tager i mod, hver gang man spilder på dem:-)

Tak for det!

Jeg må hellere tage i Stof og Stil, så det kan blive noget solidt stof

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.