ferie i Danmark

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

302 visninger
5 svar
1 synes godt om
3. marts 2013

Maria_1988

jeg er Dansker og bor i udlandet i nu 8 aar, og har altid vaeret paa ferie derhjemme om vinteren, da jeg arbejder om sommeren. Men denne sommer skal jeg ikke arbejde og skal hjem i Juni paa ferie. Hvad er der at se om sommeren... fx Legoland.... (skal bo ved familie i midtjylland)

ha en dejlig soendag!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2013

Karina84

Er det med børn og hvor gamle er de? Det er jo alt efter hvad man er til 

Men der er jo Jyllands Park zoo, som ligger her i midtjylland, og det er rigtig godt til smaa børn. Vi snakker selv om at de vi vil derhen i aar, hvor min dreng er (eller bliver om en uges tid) 2 aar.

Saa er der jo Djurs sommerland, Faarup sommerland, diverse dyreparker f.eks. Ree dyrepark osv. 

Anmeld

3. marts 2013

Maria_1988

Karina84 skriver:

Er det med børn og hvor gamle er de? Det er jo alt efter hvad man er til 

Men der er jo Jyllands Park zoo, som ligger her i midtjylland, og det er rigtig godt til smaa børn. Vi snakker selv om at de vi vil derhen i aar, hvor min dreng er (eller bliver om en uges tid) 2 aar.

Saa er der jo Djurs sommerland, Faarup sommerland, diverse dyreparker f.eks. Ree dyrepark osv. 

han vil vaere 8 maaneder til den tid men det var nogen godt tips du kom med!

Anmeld

3. marts 2013

Karina84

Maria_1988 skriver:

han vil vaere 8 maaneder til den tid men det var nogen godt tips du kom med!

Her ankommer lillesøster til april, saa det bliver ogsaa med en lille bebs vi skal rundt i aar  

Men dyr er helt sikkert et hit naar de er smaa 

Anmeld

3. marts 2013

Peanut

• Randers Regnskov

• Givskud Zoo 

Anmeld

3. marts 2013

Asta&Alfred

Maria_1988 skriver:

jeg er Dansker og bor i udlandet i nu 8 aar, og har altid vaeret paa ferie derhjemme om vinteren, da jeg arbejder om sommeren. Men denne sommer skal jeg ikke arbejde og skal hjem i Juni paa ferie. Hvad er der at se om sommeren... fx Legoland.... (skal bo ved familie i midtjylland)

ha en dejlig soendag!

Eller måske den Gamle by i Aarhus som ligger i forbindelse med Botanisk have, hvor der er masser af plads til at ungerne kan slå sig løs:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.