overskydende skat?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2013

C-Dog

Fælles gæld bliver dækket af hinandens skattepenge. Men hvis du f.eks har su lån eller blot lånt 10000 til tøj så skal den anden selfølgelig ikke dække dette :-) det forklarede de os sidste år.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2013

LilleLene

twinny skriver:

Manden min og jeg får penge tilbage i skat... men men men jeg skylder noget til offentlige. Så det går mine penge til gæld. Men hvad min manden? Når vi er gift, kommer han til at betale hans overskydende skat af på min gæld.? Samt hvornår bliver de udbetalt. ..?

Når DU har betalt til det DU skylder, kan HAN få SIN udbetalt

Sådan var det for mine svigerforældre sidste år

Anmeld

3. marts 2013

twinny

Tak tøser.

Anmeld

3. marts 2013

dpb

twinny skriver:

Manden min og jeg får penge tilbage i skat... men men men jeg skylder noget til offentlige. Så det går mine penge til gæld. Men hvad min manden? Når vi er gift, kommer han til at betale hans overskydende skat af på min gæld.? Samt hvornår bliver de udbetalt. ..?

Den ene gang jeg har prøvet at skulle have penge tilbage, mens der var gæld til det offentlige... Der betød det at jeg fik de overskydende udbetalt senere end den "normale frist/udbetalingsdag"... kan dog ikke huske hvor lang tide der gik ekstra ,men vel omkring en mdr....

ved dog ikke helt hvordan det fungere for ægtefæller  men hvis de modregner noget af din mands til din gæld, vil I sansynligvis få det resterende udbetalt noget senere end d.27.marts...

Qnuz

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.