Privat i Havredal ved Karup

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

419 visninger
2 svar
0 synes godt om
2. marts 2013

www.havredalsprivatedagpleje.dk

Her vil dit barn komme til at synge og være meget ude, vi kan være i haven, i skoven og opleve naturen eller i stalden og se dyrene!

I min dagpleje, er det vigtigt, at dit barn er i trivsel og har det sjovt. Samtidig ønsker jeg, at give dit barn den tryghed og nærvær, det har behov for, når mor og far ikke er der. ...    
Så hvis i vil spare på økonomien og samtidig få en dagplejer med hjerterum og er der på børnenes præmisser, så kontakt mig på tlf. 20713755 eller via mail havredalsprivatedagpleje@live.dk
  Eller find mig på min hjemmeside www.havredalsprivatedagpleje.dk
  Ser frem til at høre fra dig/jer.  
MVH Nina Odgaard  
Stendalsvej 3  
7470 Karup

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2013

Nina Odgaard skriver:

Her vil dit barn komme til at synge og være meget ude, vi kan være i haven, i skoven og opleve naturen eller i stalden og se dyrene!

I min dagpleje, er det vigtigt, at dit barn er i trivsel og har det sjovt. Samtidig ønsker jeg, at give dit barn den tryghed og nærvær, det har behov for, når mor og far ikke er der. ...    
Så hvis i vil spare på økonomien og samtidig få en dagplejer med hjerterum og er der på børnenes præmisser, så kontakt mig på tlf. 20713755 eller via mail havredalsprivatedagpleje@live.dk
MVH Nina Odgaard  
Stendalsvej 3  
7470 Karup

Anmeld

5. marts 2013

Nina Odgaard skriver:

MVH Nina Odgaard  
Stendalsvej 3  
7470 Karup

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.