Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja det er da vildt så meget i ligner hinanden!! Og total fed dragt du har på, på dit billede! Vh stine
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
StineW79 skriver: Ja det er da vildt så meget i ligner hinanden!! Og total fed dragt du har på, på dit billede! Vh stine
LouiseVous skriver: ingen tvivl om at det er af samme familie :O Wouw... Den kan du dælme ikke løbe fra, og var det ikke fordi billedekvaliteten gennem årene er blevet bedre have jeg hoppet i fælden med at det er samme barn
ingen tvivl om at det er af samme familie :O Wouw... Den kan du dælme ikke løbe fra, og var det ikke fordi billedekvaliteten gennem årene er blevet bedre have jeg hoppet i fælden med at det er samme barn
dorthemus skriver: ...langt fra stammen Min datter Runa på 2,9 år bruger ikke sut, men vil i øjeblikket gerne puttes med to sutter...skøre unge Kom i tanker om et billede af mig selv i samme alder og sikke dog vi ligner hinanden Har ellers haft meget svært ved at se det selv, men må vist overgive mig nu God aften derude :-)
...langt fra stammen Min datter Runa på 2,9 år bruger ikke sut, men vil i øjeblikket gerne puttes med to sutter...skøre unge Kom i tanker om et billede af mig selv i samme alder og sikke dog vi ligner hinanden Har ellers haft meget svært ved at se det selv, men må vist overgive mig nu God aften derude :-)
Hold da op hvor hun ligner dig!
Jeg får helt lyst til at finde mine gamle billeder frem, bliver nostalgisk af at se det fra du var barn!
/Fenja
Fenja09 skriver: Hold da op hvor hun ligner dig! Jeg får helt lyst til at finde mine gamle billeder frem, bliver nostalgisk af at se det fra du var barn! /Fenja
dorthemus skriver: ja gør det det er sjovt at se...jeg havde egentlig forliget mig med at hun ikke lignede mig fordi hun var som snydt ud af næsen på donor som spæd
ja gør det det er sjovt at se...jeg havde egentlig forliget mig med at hun ikke lignede mig fordi hun var som snydt ud af næsen på donor som spæd
Ingen kan tage fejl af hvem der er hendes mor, det kan hverken hun eller du rende fra!
De fleste babyer ligner "faren" når de er små, det fik vi af vide på hospitalet til fødselsforberedelse. Min datter ligner også sin far og især når man ser billeder fra han var helt lille. Håber at jeg kommer til at skinne lidt mere igennem som tiden går hehe
Fenja09 skriver: Ingen kan tage fejl af hvem der er hendes mor, det kan hverken hun eller du rende fra! De fleste babyer ligner "faren" når de er små, det fik vi af vide på hospitalet til fødselsforberedelse. Min datter ligner også sin far og især når man ser billeder fra han var helt lille. Håber at jeg kommer til at skinne lidt mere igennem som tiden går hehe
Skønt! Tak fordi, du deler!
dorthemus skriver: Tak
Tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128