Æblet falder vist ikke....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ja det er da vildt så meget i ligner hinanden!! Og total fed dragt du har på, på dit billede! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2013

BetonSlotsPrinsesserne

ingen tvivl om at det er af samme familie :O Wouw...
Den kan du dælme ikke løbe fra, og var det ikke fordi billedekvaliteten gennem årene er blevet bedre have jeg hoppet i fælden med at det er samme barn

Anmeld

11. marts 2013

dorthemus

StineW79 skriver:

Ja det er da vildt så meget i ligner hinanden!! Og total fed dragt du har på, på dit billede! Vh stine

Tak Ja fed er den...rigtig moderne på retro måden

Anmeld

11. marts 2013

dorthemus

LouiseVous skriver:

ingen tvivl om at det er af samme familie :O Wouw...
Den kan du dælme ikke løbe fra, og var det ikke fordi billedekvaliteten gennem årene er blevet bedre have jeg hoppet i fælden med at det er samme barn

Tak Ja det er dejligt, at hun ligner mig for hun lignede mest donor som helt lille.

Anmeld

11. marts 2013

Fenja09

dorthemus skriver:

...langt fra stammen

Min datter Runa på 2,9 år bruger ikke sut, men vil i øjeblikket gerne puttes med to sutter...skøre unge

Kom i tanker om et billede af mig selv i samme alder og sikke dog vi ligner hinanden Har ellers haft meget svært ved at se det selv, men må vist overgive mig nu

God aften derude :-)

Hold da op hvor hun ligner dig!

Jeg får helt lyst til at finde mine gamle billeder frem, bliver nostalgisk af at se det fra du var barn!

/Fenja

Anmeld

11. marts 2013

dorthemus

Fenja09 skriver:

Hold da op hvor hun ligner dig!

Jeg får helt lyst til at finde mine gamle billeder frem, bliver nostalgisk af at se det fra du var barn!

/Fenja

ja gør det det er sjovt at se...jeg havde egentlig forliget mig med at hun ikke lignede mig fordi hun var som snydt ud af næsen på donor som spæd

Anmeld

11. marts 2013

Fenja09

dorthemus skriver:

ja gør det det er sjovt at se...jeg havde egentlig forliget mig med at hun ikke lignede mig fordi hun var som snydt ud af næsen på donor som spæd

Ingen kan tage fejl af hvem der er hendes mor, det kan hverken hun eller du rende fra!  

De fleste babyer ligner "faren" når de er små, det fik vi af vide på hospitalet til fødselsforberedelse. Min datter ligner også sin far og især når man ser billeder fra han var helt lille. Håber at jeg kommer til at skinne lidt mere igennem som tiden går hehe

Anmeld

11. marts 2013

dorthemus

Fenja09 skriver:

Ingen kan tage fejl af hvem der er hendes mor, det kan hverken hun eller du rende fra!  

De fleste babyer ligner "faren" når de er små, det fik vi af vide på hospitalet til fødselsforberedelse. Min datter ligner også sin far og især når man ser billeder fra han var helt lille. Håber at jeg kommer til at skinne lidt mere igennem som tiden går hehe

Tak

Anmeld

11. marts 2013

Frk. Himmelblå

dorthemus skriver:

...langt fra stammen

Min datter Runa på 2,9 år bruger ikke sut, men vil i øjeblikket gerne puttes med to sutter...skøre unge

Kom i tanker om et billede af mig selv i samme alder og sikke dog vi ligner hinanden Har ellers haft meget svært ved at se det selv, men må vist overgive mig nu

God aften derude :-)

Skønt! Tak fordi, du deler!

Anmeld

11. marts 2013

dorthemus

dorthemus skriver:

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.