Har du en stor tattoo på armen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2013

fresia

Profilbillede for fresia
Jeg har en der fylder den ene underarm, fra håndleddet og op, er super glad for den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2013

Sophie90

Anonym skriver:

Har du en stor tattoo på armen?

Ja, en nøgen tatoveret kvinde

Anmeld

3. marts 2013

Ønskebarnet14

Jeg har en tattoo der fylder halvdelen af underarmen noget skrift og en sommerfugl 

Anmeld

4. marts 2013

AnthonsMor

Jeg har stemt ja, da jeg har en der fylder det meste af underarmen, på indersiden.. Den startede med to små hjerter med mine søskendes initialer indeni på håndleddet.. Også har jeg fået bygget lidt ekstra på, og den er stadig ikke færdig, da jeg skal have lavet to hjerter med mine forældres initialer, så det bliver sådan en "familie" tus..

Men det bliver ikke lige foreløbig, har termin på torsdag og skal derefter amme, men den skal laves færdig så snart jeg kan

Jeg elsker tatoveringer!!

Anmeld

4. marts 2013

Anonym trådstarter

Martsbaby skriver:

Jeg har stemt ja, da jeg har en der fylder det meste af underarmen, på indersiden.. Den startede med to små hjerter med mine søskendes initialer indeni på håndleddet.. Også har jeg fået bygget lidt ekstra på, og den er stadig ikke færdig, da jeg skal have lavet to hjerter med mine forældres initialer, så det bliver sådan en "familie" tus..

Men det bliver ikke lige foreløbig, har termin på torsdag og skal derefter amme, men den skal laves færdig så snart jeg kan

Jeg elsker tatoveringer!!

Vil du dele et billede?

Anmeld

4. marts 2013

AnthonsMor

Vil du dele et billede?

Ja da, det er godt nok GAMMELT, så det er fra den dag den blev lavet, det er jo en gammel og en ny sat sammen, den dag i dag kan man ikke se, at den ene er mere ny end den anden, heldigvis

Det så lidt dumt ud de første uger

Og den er blevet rettet til så linjerne ikke er så "bumbet", men har dog fået en del arvæv, hvilket heldigvis ikke kan ses, kun mærkes

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. marts 2013

AlberteSophie

Jeg er slet ikke færdig med at blive tattoveret (:

men har en stor poledancer på venstre arm

Anmeld

4. marts 2013

Na-Wi

Jeg har ikke en eneste, er for stor en kylling hehe..

Min kæreste har derimod en masse på ben, mave, arme og fingre Han prøver tit at lokke mig til at få lavet noget, men tør ikke..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.