Langt hår / kort hår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

620 visninger
7 svar
0 synes godt om
22. juni 2009

Rasmine

Hvorfor det ene, hvorfor det andet?

Skal til frisør idag (igen) og kunne på den ene side godt tænke mig et eller andet smart, kort.
På den anden side vil jeg gerne have langt hår, synes bare det tager sååå lang tid.
Prøver med spænder og nips, for at det ikke bare klasker.

Nogle som har extensions, hvilke?
Er det bare noget crap?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2009

Tina2

Jeg har halvlangt hår- til skuldrene.... Og det skal være længere...
Har altid haft det bedst med langt... Men kan også godt li en fed korthåret frisure, jeg bli'r bare hurtigt træt af det, fordi det jo næsten altid kun kan sættes på en måde......

Har dog fået klippet en del af mit hår efter begge gange jeg har ammet, fordi jeg har tabt meget hår og så har det set lidt pisten ud, så derfor har jeg fået det klippet. Dog ikke helt kort, men kortere:-)

Har aldrig prøvet extensions.....

Anmeld

22. juni 2009

Honningblomst

Jeg har langt hår fordi jeg synes det er flottest og mest kvindeligt, til mig...og så kan man sætte det på alle mulige måder..
Knus Eva...

Anmeld

22. juni 2009

Fiona78

Eva skriver:

Jeg har langt hår fordi jeg synes det er flottest og mest kvindeligt, til mig...og så kan man sætte det på alle mulige måder..
Knus Eva...

Samme her
Jeg ligner en dreng når jeg er helt korthåret
Mit går ned til mit på rygen og er klippet i etager for at give liv og fordi det er så tykt

Anmeld

22. juni 2009

Henriette72

Jeg har hår til lidt under skuldrene og vil gerne have det lidt længere.
Har også haft kort hår, men som der er blevet nævt, kan det næsten altid kun sættes på en måde og ud over det skal det klippes oftere (og så får jeg et rundt hovedet af kort hår)

Håber du finder ud af hvad det skal være

Knus

Anmeld

22. juni 2009

1977

Profilbillede for 1977
Jeg har halvlangt hår, men pga krøller ser det ud til kun at være pagehår   Jeg kæmper for at få det langt (flere muligheder for frisurer), men det går ikke helt så godt

Anmeld

22. juni 2009

Nanna1985

Jeg har langt hår, da jeg ser bedst ud med langt hår  Manden Elsker os mit lange flotte hår  Jeg er slet ikk til kort hår..

Anmeld

22. juni 2009

sarahb

min mand elsker langt hår og han synes selvfølgelig også det er mest feminint.. Jeg har langt meget kraftigt hår helt ned til lænden
jeg elsker Rihannas hår og ville ønske jeg turde, det er bare så fedt og ville sikkert gøre det hvis jeg var single uden barn og lidt mere vild end det man er i dag

Jeg skal til frisør torsdag så må vi se hva det bliver til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.