Dagpleje start

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

800 visninger
12 svar
2 synes godt om
2. marts 2013

LSM

Vi har skrevet vores søn op til dagpleje, og ønsket plads fra 1/5, vi har så fået brev om at vi kan få en plads fra 1/4.
Men vi har jo ikke brug for den før 1/5 starter på arbejde d. 21/5.
Godt være det er et dumt spørgsmål men skal vi betale fra 1/4 så eller kan vi vente til han reelt starter der d. 1/5?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2013

modesty

LSM skriver:

Vi har skrevet vores søn op til dagpleje, og ønsket plads fra 1/5, vi har så fået brev om at vi kan få en plads fra 1/4.
Godt være det er et dumt spørgsmål men skal vi betale fra 1/4 så eller kan vi vente til han reelt starter der d. 1/5?

I skal betale fra I har fået pladsen - men kan selvfølgelig bare vente med at indkøre ham til d. 1/5.

Anmeld

2. marts 2013

L&V

LSM skriver:

Ja i skal betale

Anmeld

2. marts 2013

LSM

modesty skriver:

I skal betale fra I har fået pladsen - men kan selvfølgelig bare vente med at indkøre ham til d. 1/5.

Oki tak for svar, øv bøv at skulle betale 2750 kr tror jeg det er, for noget man egentlig ikke har brug for den måned , men ja de skal jo have pengene ind

Anmeld

2. marts 2013

LSM

Månsson skriver:

Ja i skal betale

Tak for svar

Anmeld

2. marts 2013

lycly

Vi fik også plads en måneds tid før vi havde ønsket. Men vi fik bare en rigtig god og langsom indkøring Plus at jeg fik lidt tid for mig selv for første gang siden hun blev født

Anmeld

2. marts 2013

B&J

i kan jo sagtens køre jeres barn ind stille og roligt 1-2 timer den første uge 2-3 timer næste uge så vil det jo være helt vildt godt for barnet og det ville forstå efter de 2mdr at alt er okay og trykt ved dagplejen

Anmeld

6. marts 2013

Legehuset-Hertug-Abel.dk

LSM skriver:

Det er mærkeligt, at du skal betale for dagpleje fra den 1.april, når du ønsker pladsen fra den 1. maj Har du snakket med pladsanvisning?

vh

Ella

Anmeld

6. marts 2013

L&V

EllaRo skriver:

Det er mærkeligt, at du skal betale for dagpleje fra den 1.april, når du ønsker pladsen fra den 1. maj Har du snakket med pladsanvisning?

vh

Ella

Det er helt normalt. Det er der pladsen er ledig fra og hvis man takker nej og ikke betaler går pladsen til en anden. Pladserne skal jo fyldes og betales

Anmeld

6. marts 2013

LSM

EllaRo skriver:

vh

Ella

Det er fordi det var der de havde en ledig plads tror jeg, skal ringe til dem i morgen, for vi takker nej til den vi er blevet tilbudt alle tingene omkring den spiller bare ikke i vores familie, hun havde ikke mulighed for at ændre arbejdstid sagde hun (vi har været derhenne idag)
Den ligger rigtig dårligt i forhold til hjem og job jeg skulle gerne cykle og det bliver til 16 km mere om dagen jeg skal cykle skal i forvejen cykle omkring de 24
og så skal hun sygemeldes så kort efter
det er da ikke særlig atraktivt for nogle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.