Tilbuds aviser sparer dig for mange penge!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.780 visninger
14 svar
1 synes godt om
2. marts 2013

Stumpe27

Har valgt at lave denne tråd da der var en anden der skrev at de ikke kunne få 5800 kr til at række en hel måned og de havde ikke bil og det har vi vi bruger 400 kr om ugen på benzin. og næste uges mad budget morgen mad frokost og aftensmad det har jeg regnet ud at vi handle ind for 302 kr så kommer der selvfølgelig lidt mælk rugbrød og nogen svine hjerter oveni. men det vil sige vi lever for ca 1000 om ugen 3 måltider om dagen inkl benzin. det kan skam lade sig gøre og vi lever bestemt ingen nød mad er der masser af vi spiser blot ikke så meget nogen af os hvor meget bruger du/i om mdr? :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2013

B&J

til mad bruger vi MAX 3000kr men tit bruger vi kun 2000-2500kr

og ja vi går nemlig efter tilbudet om det er ude i den anden ende af byen ja så går vi, vi har nemlig ingen bil

så tit når vi handler en lørdag eller søndag er vi både i netto-føtex-aldi-lidl-kvickly

også tager min mor rema1000 for os

Anmeld

2. marts 2013

booster_88

til mad og husholdning bruger vi maks 2000 kr om måneden, vi er to voksne og et barn med særlige mad vaner.

Anmeld

2. marts 2013

Louise H.

Vi bruger ca. 3500 kr. 2 voksne og 1 barn.
De 3500 indeholder: Mad, MME, bleer, vådservietter, toiletpapir og andre husholdningsting.
Nogle måneder bruger vi mere, andre mindre..

Anmeld

2. marts 2013

Stumpe27

B&J skriver:

til mad bruger vi MAX 3000kr men tit bruger vi kun 2000-2500kr

og ja vi går nemlig efter tilbudet om det er ude i den anden ende af byen ja så går vi, vi har nemlig ingen bil

så tit når vi handler en lørdag eller søndag er vi både i netto-føtex-aldi-lidl-kvickly

også tager min mor rema1000 for os

ja det er egentlig utrolig hvor lidt penge der skal til og synes der er rigeligt mad på bordet vi blev enige om at vi Gerne ville prøve at spare nogen penge på mad i det hele taget. og før i tiden har vi bare brugt hvad der har været på kontoen rub og stub og nogen gange med overtræk på kontoen og efter følgende fundet ud af at vi faktisk har brugt mellem 12-14.000 om måneden det er dæleme mange penge men så lærer man jo bare af sine fejl

Anmeld

2. marts 2013

B&J

Stumpe27 skriver:

ja det er egentlig utrolig hvor lidt penge der skal til og synes der er rigeligt mad på bordet vi blev enige om at vi Gerne ville prøve at spare nogen penge på mad i det hele taget. og før i tiden har vi bare brugt hvad der har været på kontoen rub og stub og nogen gange med overtræk på kontoen og efter følgende fundet ud af at vi faktisk har brugt mellem 12-14.000 om måneden det er dæleme mange penge men så lærer man jo bare af sine fejl

ja det er mange penge .... men ja så længe men opdager fejlen så er det jo super dejligt

men ja jeg syntes faktisk vi lever rimelig godt ang mad og vi får en masse forskelligt, men vi laver også mad plan for en helt månede så ved jeg især med kød ej nu er det på tilbud jamen så skal jeg havde nogle ekstra af det, l

og vi fik købt så meget ind idag og det hele blev kun 600kr og det er mad til en hel uge + der var støvsugeposer til 99kr imellem og shampoo fra matas 2stk og lidt hygge chips og lidt slik til i aften det er så dejligt

Anmeld

2. marts 2013

Stumpe27

B&J skriver:

ja det er mange penge .... men ja så længe men opdager fejlen så er det jo super dejligt

men ja jeg syntes faktisk vi lever rimelig godt ang mad og vi får en masse forskelligt, men vi laver også mad plan for en helt månede så ved jeg især med kød ej nu er det på tilbud jamen så skal jeg havde nogle ekstra af det, l

og vi fik købt så meget ind idag og det hele blev kun 600kr og det er mad til en hel uge + der var støvsugeposer til 99kr imellem og shampoo fra matas 2stk og lidt hygge chips og lidt slik til i aften det er så dejligt

ja det er super skønt at have opdaget fejlen det gør så at vi nu fremover kan leve for 11-1200 kr om ugen inkl benzin og resten ryger i opsparing

Anmeld

2. marts 2013

B&J

Stumpe27 skriver:

ja det er super skønt at have opdaget fejlen det gør så at vi nu fremover kan leve for 11-1200 kr om ugen inkl benzin og resten ryger i opsparing

jaa det er dejligt og lækkert med en opsparing så kan man lave en masse med familien

Anmeld

2. marts 2013

Stumpe27

B&J skriver:

jaa det er dejligt og lækkert med en opsparing så kan man lave en masse med familien

ja har snart været sammen med kæresten i 3 år og vi har snakket så mange gange om at tage på charter ferie så håber jeg at det bliver muligt ihvertfald til næste år for vi skal jo lige spare op til en større lejlighed her i bolig selskabet og pt står jeg nummer 5 til dem så der skal vi bruge en 25-30.000 kr på indskud samt en måneds leje så er der rart selv at have pengene når vi får et tilbud

Anmeld

2. marts 2013

B&J

Stumpe27 skriver:

ja har snart været sammen med kæresten i 3 år og vi har snakket så mange gange om at tage på charter ferie så håber jeg at det bliver muligt ihvertfald til næste år for vi skal jo lige spare op til en større lejlighed her i bolig selskabet og pt står jeg nummer 5 til dem så der skal vi bruge en 25-30.000 kr på indskud samt en måneds leje så er der rart selv at have pengene når vi får et tilbud

Jamen så er det jo vidunderligt i kan spare på den måde og håber da i når at spare op også lejligheden kommer det kunne jo være vidunderligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.