Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
til mad bruger vi MAX 3000kr men tit bruger vi kun 2000-2500kr
og ja vi går nemlig efter tilbudet om det er ude i den anden ende af byen ja så går vi, vi har nemlig ingen bil
så tit når vi handler en lørdag eller søndag er vi både i netto-føtex-aldi-lidl-kvickly
også tager min mor rema1000 for os
til mad og husholdning bruger vi maks 2000 kr om måneden, vi er to voksne og et barn med særlige mad vaner.
B&J skriver: til mad bruger vi MAX 3000kr men tit bruger vi kun 2000-2500kr og ja vi går nemlig efter tilbudet om det er ude i den anden ende af byen ja så går vi, vi har nemlig ingen bil så tit når vi handler en lørdag eller søndag er vi både i netto-føtex-aldi-lidl-kvickly også tager min mor rema1000 for os
Stumpe27 skriver: ja det er egentlig utrolig hvor lidt penge der skal til og synes der er rigeligt mad på bordet vi blev enige om at vi Gerne ville prøve at spare nogen penge på mad i det hele taget. og før i tiden har vi bare brugt hvad der har været på kontoen rub og stub og nogen gange med overtræk på kontoen og efter følgende fundet ud af at vi faktisk har brugt mellem 12-14.000 om måneden det er dæleme mange penge men så lærer man jo bare af sine fejl
ja det er egentlig utrolig hvor lidt penge der skal til og synes der er rigeligt mad på bordet vi blev enige om at vi Gerne ville prøve at spare nogen penge på mad i det hele taget. og før i tiden har vi bare brugt hvad der har været på kontoen rub og stub og nogen gange med overtræk på kontoen og efter følgende fundet ud af at vi faktisk har brugt mellem 12-14.000 om måneden det er dæleme mange penge men så lærer man jo bare af sine fejl
ja det er mange penge .... men ja så længe men opdager fejlen så er det jo super dejligt
men ja jeg syntes faktisk vi lever rimelig godt ang mad og vi får en masse forskelligt, men vi laver også mad plan for en helt månede så ved jeg især med kød ej nu er det på tilbud jamen så skal jeg havde nogle ekstra af det, l
og vi fik købt så meget ind idag og det hele blev kun 600kr og det er mad til en hel uge + der var støvsugeposer til 99kr imellem og shampoo fra matas 2stk og lidt hygge chips og lidt slik til i aften det er så dejligt
B&J skriver: ja det er mange penge .... men ja så længe men opdager fejlen så er det jo super dejligt men ja jeg syntes faktisk vi lever rimelig godt ang mad og vi får en masse forskelligt, men vi laver også mad plan for en helt månede så ved jeg især med kød ej nu er det på tilbud jamen så skal jeg havde nogle ekstra af det, l og vi fik købt så meget ind idag og det hele blev kun 600kr og det er mad til en hel uge + der var støvsugeposer til 99kr imellem og shampoo fra matas 2stk og lidt hygge chips og lidt slik til i aften det er så dejligt
Stumpe27 skriver: ja det er super skønt at have opdaget fejlen det gør så at vi nu fremover kan leve for 11-1200 kr om ugen inkl benzin og resten ryger i opsparing
ja det er super skønt at have opdaget fejlen det gør så at vi nu fremover kan leve for 11-1200 kr om ugen inkl benzin og resten ryger i opsparing
jaa det er dejligt og lækkert med en opsparing så kan man lave en masse med familien
B&J skriver: jaa det er dejligt og lækkert med en opsparing så kan man lave en masse med familien
Stumpe27 skriver: ja har snart været sammen med kæresten i 3 år og vi har snakket så mange gange om at tage på charter ferie så håber jeg at det bliver muligt ihvertfald til næste år for vi skal jo lige spare op til en større lejlighed her i bolig selskabet og pt står jeg nummer 5 til dem så der skal vi bruge en 25-30.000 kr på indskud samt en måneds leje så er der rart selv at have pengene når vi får et tilbud
ja har snart været sammen med kæresten i 3 år og vi har snakket så mange gange om at tage på charter ferie så håber jeg at det bliver muligt ihvertfald til næste år for vi skal jo lige spare op til en større lejlighed her i bolig selskabet og pt står jeg nummer 5 til dem så der skal vi bruge en 25-30.000 kr på indskud samt en måneds leje så er der rart selv at have pengene når vi får et tilbud
Jamen så er det jo vidunderligt i kan spare på den måde og håber da i når at spare op også lejligheden kommer det kunne jo være vidunderligt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128